Kundservicemedarbetare till Aller media

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Aller mediaär Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Aller media har levererat avkoppling, underhållning och inspiration till miljoner läsare sedan 1894 och utvecklar ständigt nya sätt att underhålla sina läsare. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media.

Som kundservicemedarbetare förAller mediabesvarar du inkommande samtal och mail som rör bland annatfakturor, prenumerationer och beställningar. I arbetet ingår även viss merförsäljning.Du blir en del av ett härligt team som hjälper varandra samtidigt som ni har roligt på jobbet! Öppettider för Aller medias kundservice är måndag - fredag, 8-18 och du har schemalagd arbetstid.

Om Releasy

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi söker dig som:

• Har ett stort intresse för kundkontakt och service.

• Har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad.

• Är flexibel och noggrann.

• Har lätt för att skapa förtroende och relationer.

• Tycker försäljning är roligt!

Publiceringsdatum
2018-10-29

Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem.

Meriterande:

• Erfarenhet inom kundservice/kundtjänst.

• Utbildning inom service management eller liknande.

• Erfarenhet av och/eller utbildning inom försäljning.

Vi erbjuder dig:

• Ett spännande och utvecklande arbete.

• En härlig och spännande miljö med fantastiska kollegor.

• Möjlighet att utvecklas tillsammans med oss.

• Kundtjänst- och produktspecifik utbildning.

Ersättning
Fast lön enligt kollektivavtal samt provision.

Tjänstgöringsgrad

75 - 100 %.

Utbildningsstart 12 november

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på jennifer.tjernlund@releasy.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4427510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: