Kundservicemedarbetare Telenor i Kalmar
Sitel Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sitel Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi är proffs på försäljning och kundnöjdhet och vi kan hjälpa dig att bli stjärnsäljare!
Som kundservicemedarbetare på Telenor hjälper du deras kunder via inkommande samtal. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen ingår försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Fördelar med att jobba hos oss
För att få rätt förutsättningar får du en betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Vi är måna om din utveckling så därför hjälper vi dig med målsättningar i det dagliga arbetet och utefter den karriär du vill göra hos oss. Du få regelbunden coachning och uppföljning för att lyckas med dina mål.
Heltidsanställning med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar eller vill lära dig försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!
Publiceringsdatum2023-02-17KvalifikationerFullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:15.
Om tjänstenAnställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid
Startdatum, 13/3
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.
Sista ansökningsdag, 6/3, Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
SYKES är nu en del av Sitel Group®
För mer information om Sitel gå till
www.sitel.com, vill du se hur vi har det på kontoret så kan du kolla in vår Instagram
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sitel Sweden AB (org.nr 556437-7439)
417 55 GÖTEBORG
Kontakt Recruitment manager
Louise Ottosson
louise.ottosson@sitel.com Jobbnummer 7458088
Observera att sista ansökningsdag har passerat.