Kundservicemedarbetare sökes! Är du Aspias nästa servicehjälte?
The Place AB / Kundservicejobb / Stockholm
2019-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare sökes! Är du Aspias nästa servicehjälte?" (publicerad 2022-02-11) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos The Place AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Om du är en serviceminded person som vill bidra till god stämning och som drivs av att lära och utvecklas. Då kan rollen som kundservicemedarbetare vara helt rätt roll för dig! Denna tjänst är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering.
Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön, är på jakt efter flera vassa kundservicemedarbetare (eller servicehjältar som vi gärna kallar det) till sitt kontor i centrala Stockholm. Vi har fått äran att hjälpa dem att hitta flera nyckelpersoner som ska lära ut om Aspias mjukvara. Systemet lär du dig på plats men energin, glädjen och den höga servicenivån tar du med dig.
En del av jobbet innebär:
På olika sätt blir du Aspias nya hjälte som både externa kunder och interna medarbetare kommer till med olika ärenden, genom att hjälpa, lära ut och vägleda dem i systemet. Din nyckelroll kommer att vara avgörande för att Aspia uppnår sitt mål att vara en arbetsplats som ger service på toppnivå.
Du kommer att:
• Hantera inkommande ärenden (från kunder och medarbetare)
• Ha ett nära teamwork med kollegor (t.ex. med större kundärenden). Här hjälps vi åt!
• Kaffepauser med trevliga kollegor
• Se möjligheter och våga komma med idéer
Aspia är och vill vara en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du även kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.
Vem vi tror att du är
Som du säkert förstått vid det här laget är det av största vikt att du brinner för god service. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper då vi söker en person som är en glädjespridare och samtidigt lyhörd för olika utmaningar.
Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och trivs i förändring. Du har också en god administrativ förmåga och noggrannhet, som tillsammans med din servicekänsla blir en perfekt matchning för Aspia!
Detta är en fantastisk möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa.
Om arbetsplatsen
Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 70 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Aspia tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.
Idéer och individer får växa här i en inkluderande, rolig och kreativ miljö.
Kontoret ligger i fräscha lokaler i centrala Stockholm, nära St. Eriksplan. Mitt bland fantastiska lunchrestauranger, AW-hak, gym och kommunikationer.
Du kommer att tillhöra Client Service-avdelningen som i dagsläget består av 8 personer, med olika roller. Tjänsten är ett heltidsuppdrag, vardagar med kontorstiderna 08:00-17:00, med viss flexibilitet för livspusslet.
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-10-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagThe Place AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare The Place AB (org.nr 556340-2758),
http://www.placerapersonal.se Arbetsplats Placera Personal AB
Jobbnummer 4869107
Observera att sista ansökningsdag har passerat.