Kundservicemedarbetare med teknikintresse
Fyndiq AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-01-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare med teknikintresse" (publicerad 2017-01-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fyndiq AB i Stockholm Vill du vara med och bygga Sveriges bästa kundservice och ha en nyckelroll vårt Customer Relationsteam? Så bra, då hoppas jag vi kan räkna med dig och din magi i arbetet med att ge våra MIF:s (Most Important Friends) riktigt grym service! Om du är en problemlösare och en doer som drivs av att förbättringar och har ett intresse för teknik och system så tror jag att du kan ta oss längre än till sherwoodskogen!
Fyndiq är en marknadsplats på nätet som erbjuder massvis med grymma produkter till våra fyndsugna konsumenter och fungerar som en merförsäljningskanal för våra handlare som enkelt vill öka sin försäljning. Sen vi startade 2010 har Fyndiq varit sveriges fyndvaruhus online no.1 och vårt ständiga mission är att sprida SMOJ (Small Moments of Joy).
Du som Customer Relations specialist kommer:
Arbeta med second line support och vara ett stöd i vårt dagliga kundtjänstarbete, både internt och externt.
Administrera förekommande system, tex ärendehanterings-, telefoni-, och chat-system
Utföra förändringar i flöden och implementera detta i CRs (Customer Relations) system.
Ta fram utvecklingsförslag i våra systemflöden och arbetsprocesser.
Så, packa väskan med:
Minst 1 års erfarenhet av arbete med teknisk support, meriterande om det är inom större call center eller kundservice.
Erfarenhet av att delta och driva projekt med att utveckla processer och systemstöd inom kundservice
Mycket god vana att arbeta med och administrera ärendehanteringssystem tex Zendesk och dataarbete överlag, erfarenhet av interactive intelligence är ett plus
Goda kunskaper i svenska och engelska (skriftligt och muntligt) för att kunna kommunicera med våra kunder och partners.
Vårt kundtjänstteam består av 5 härliga fyndianer och dom jobbar nära våra grymma externa partners som sköter vår first line support. Vi tillämpar flextid och frihet under ansvar, vilket också betyder att vi är många som gärna utmanar dig i en pingisturnering när du behöver en paus i arbetet!
Så, om du vill bli vår nästa Fyndian och är sugen på rollen som Customer Relations Specialist föreslår jag att du ansöker med en gång! Eventuella frågor på det så släng iväg ett mail! //Sophie, Talent Acquisition.
sophie.balman@fyndiq.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-01-10Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSophie Bålman
sophie.balman@fyndiq.comFöretagFyndiq AB
AdressFyndiq AB
Alströmergatan 22
11247 Stockholm
KontorsadressAlströmergatan 22, Stockholm
Jobbnummer 3252710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.