Kundservicemedarbetare med förståelse för Norska till B/S/H
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Är du en orädd person som gillar fart och fläkt? Drivs du av att hjälpa och serva kunder och samtidigt få möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö på ett marknadsledande företag? Då är detta en roll för dig!
Företaget
Vår kund är ett välkänt företag och innovationsledaren inom hushållsapparater! Det är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 12,6 miljarder euro under 2015 och mer än 56,000 anställda. Företaget inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Vill du vara med och utveckla B2B kundservicen för marknadsledaren inom Home Appliances? Då företaget är i ständig tillväxt söker de nu en ny orderadministratör till kontoret i Solna.
Tjänsten
I rollen som norsktalande kundservicemedarbetare ingår du i ett stort team på 34 personer. Du tar emot samtal och mail från kunder som berör ordrar, leveranser, prisfrågor, returer och reklamationer. Det kan även förekomma en del omfaktureringar och krediteringar. Kunderna du arbetar med är en blandning av återförsäljare och privatpersoner. Tjänsten är ett hyrköpsupplägg vilket innebär att du blir anställd som konsult via Placera Personal första sex månaderna med intentionen att därefter övergå i anställning hos kunden.
Publiceringsdatum2017-06-13Kvalifikationer * Du har flytande alternativt mycket goda kunskaper i norska, i både tal och skrift
* Tidigare erfarenhet av kundservice
* God systemvana, meriterande om du har erfarenhet av SAP
* Du har förståelse för norska i tal och skrift
Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och flexibel inför förändringar. Du trivs i en miljö där det händer mycket och gillar att ha många processer igång parallellt. Vidare ser vi att du har en god kommunikativ förmåga och stor vana av att använda telefonen som arbetsredskap. För att passa i rollen ser vi också att du är ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / Start omgående / Hyrköpsupplägg
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Torbacke 08-586 22720
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3554626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.