Kundservicemedarbetare med ett brinnande intresse för kaffe

GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-01-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare med ett brinnande intresse för kaffe" (publicerad 2012-03-13) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm, Solna, Kalmar, Göteborg, Östersund eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 500 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV, RiksTV och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors, Oslo, Stockholm och nio andra orter i Finland och Sverige, Genom att ge våra medarbetare rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi söker för vår uppdragsgivare Nespressos räkning  2 st svensk- och finsk talande kundservicemedarbetare till vår verksamhet vid Lind­hagens­­plan

Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för en kunds hela livscykel. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.

Nespresso är en av världens ledande kaffeleverantörer av portionerad kaffe med mycket hög kvalite. Huvudkontoret ligger i Schweiz och har ca 4500 anställda runt om i världen på 50 olika ställen med 190 egna ägda butiker. Nespresso har sin nordiska kundtjänst i Stockholm, inhouse, och nu kommer Goexcellent vara deras outsourcingpartner.

Med högsta fokus på kvalitet så kommer vi att ta hand om inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office.Nespresso har ett gediget koncept att tillvarata såväl nya som gamla kunder där vi genom utgående samtal kommer att kontakta dem och ge service.

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

Du har:

• Gymnasiekompetens
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i finska och svenska både muntlig såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav

Publiceringsdatum
2012-01-11

Arbetstider och omfattning
Arbetstiderna varierar mellan 8:00-22:00, vardagar och helger. Anställningsform: Behovsanställd på timmar med möjlighet till tillsvidareanställning. Rekrytering sker löpande

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Susanna Lejeborg, 0850104000

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm

Jobbnummer
1125848

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: