Kundservicehandläggare På Uppdrag Av Icaniwill Hos Xzakt

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2024-06-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Kundservicehandläggare På Uppdrag Av Icaniwill Hos Xzakt" (sökbar t.o.m. 2024-12-29) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Är du passionerad för träning och mode? Vill du ha en spännande roll inom kundservice?Vi på Xzakt har en fantastisk möjlighet för dig att arbeta med vår uppdragsgivare ICANIWILL - ett av Nordens snabbast växande sportklädmärken. ICANIWILL är känt för sina innovativa plagg, högkvalitativa material och tekniska detaljer som hjälper kunder att prestera på topp.
Som kundservicehandläggare är du hjärtat i vår kundsupport. Vi kommer att ge dig den utbildning och stöd du behöver för att bli expert inom området. Din roll innebär att du kommer att assistera privatkunder via telefon, chatt och mejl med en rad olika frågor och ärenden kopplat till beställningar, produktinformation, leveranser, reklamationer med mera. Till en början kommer du självklart få en omfattande utbildning inom området som ger dig alla verktyg du behöver för att leverera en förstklassig kundupplevelse!
På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss!
Du kan se fram emot:
Motiverande tävlingar och en bonusmodell utöver ordinarie lön, baserat på din insats.
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter.
En stark gemenskap.
Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, after works och annat.
Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering.
Vi söker dig som:
Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor.
Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
Har god datorvana.
Har ett rent brottsregister.

Meriterande är om du:
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt.
Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål.
Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad.
Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!
Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h.
Anställningsstart: 24 juni
Anställningsgrad: 80%
Arbetstider förlagda mellan: Mån-fre 08-18.(Observera att detta är ICIW's öppettider och att schemat/arbetstiderna kommer att förläggas någonstans däremellan).
Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt.Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!
För frågor om tjänsten, mejla sofie.hagelin@xzakt.com.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Sofie Hagelin
sofie.hagelin@xzakt.com
0738537087

Jobbnummer
8740483

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: