Kundservice / Ordermottagare / SAP till Hydac

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-03-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice / Ordermottagare / SAP till Hydac" (publicerad 2018-03-28) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-03-05

Företaget
Hydac är en av världens ledande leverantörer av hydraulikkomponenter och system. Hydac har i över 50 år utvecklat, tillverkat och sålt komponenter och system för hydraulik, filtrering, smörjning samt kylning till en rad olika branscher. Internationellt har företaget över 9000 anställda och tillverkning av företagets produkter sker företrädelsevis i Europa.

Den svenska organisationen har drygt femtio medarbetare med huvudkontor i Spånga/ Stockholm, samt filialer över hela Sverige. Huvudkontoret i Spånga/Stockholm präglas av en familjär känsla och du kommer tillhöra ett mindre team på 4 personer. Hydac verkar utifrån en värdegrund där ledorden är Kundorienterad, Entreprenör, Förändringsvillig, Modig, Nyfiken och Pålitlig.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservice / ordermottagare tillhör du ett mindre team som ansvarar för kundförfrågningar, kundorder och leveransbevakning av dessa. Du arbetar nära både vår inköpsavdelning och våra säljare. Vidare arbetar du med administrativa uppgifter som att hantera offerter samt bevaka och ändra prislistor. I rollen ansvarar du även för krediteringar och prisjusteringar när de uppstår och viss hantering av inkommandesamtal och e-post.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet eller kunskap av programmet SAP

• Meriterande med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

• Tekniskt intresse eller tidigare erfarenheter är meriterande

Som person motiveras du av att erbjuda god service och strävar efter att alltid ge ett bra bemötande. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och övriga företaget och har därmed även god samarbetsförmåga. Vidare är du stresstålig och flexibel då du arbetar med varierade arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderhanterare, orderläggare, orderhandläggare, order, handläggare, kundservice, kundtjänst, administratör, administration, back office, telekom, teknik, heltid, arkiv, arkivadministratör, service, administration, telekom, teknik, administration, admin,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Enocksson alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4001522

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: