Kundservice / kundtjänst / handläggare / telefon / kundsupport
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice / kundtjänst / handläggare / telefon / kundsupport" (publicerad 2018-03-21) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-01-12FöretagetMed över 450 000 kunder i Sverige är Santander en av de största bankerna. Banken erbjuder lån, kreditkort och försäkringar till privatkonsumenter. Santander tillhör Banco Santander, en av världens största banker med över 117 miljoner kunder i över 45 länder. Under 2014 köpte de upp GE Money Bank i Norden vilket medförts att de nu är en av de största aktörerna på den nordiska marknaden. Du arbetar i Stockholm på avdelningen för inkommande samtal på bankens huvudkontor i Solna strand.
Dina arbetsuppgifterSom handläggare ansvarar du för bankens inkommande samtal från befintliga kunder. Vanligt förekommande frågor berör företagets produkter; lån, kreditkort och försäkringar. Du ingår i ett team med en dedikerad teamledare som ger dig dagligt stöd i arbetet. Det blir naturligt i arbetet att du arbetar med individuella och teambaserade mål samt merförsäljning. Du erbjuds kompetensutvecklande aktiviteter och dedikerade kollegor.
Detta är en heltidsbemanning, vilket innebär att du är anställd som konsult hos Bravura. Arbetet är förlagt heltid, vardagar mellan 08.30 - 17.15. Anställningen inleds med åtta dagars utbildning med startdatum 12 februari.
Kvalifikationer• Erfarenhet från service, kundkontakt och/eller försäljning
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du har ett medvetet kundfokus och tycker om att ge service. Du är lyhörd, engagerad och vill göra ditt allra yttersta för att hjälpa kunden. Du är en positiv lagspelare och passar in i kommunikativa yrken. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv, flexibel och trivs i en miljö med högt arbetstempo. Du uppskattar att arbeta mot uppsatta mål och motiveras av tävlingar.
Övrig information:
Start: 12 februari
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, bank, finans, service, sälj, försäljning, telefon, lån, försäkring, handläggare, lånehandläggare, heltid, Solna, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAvan Shali
avan.shali@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3901244
Observera att sista ansökningsdag har passerat.