Kundrådgivare till Volvo Bil i Göteborg!
Manpower AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Just nu söker vi på Manpower en engagerad konsult till uppdrag inom professionell kundtjänst och rådgivning för vår kund i Göteborg, en välkänd aktör inom bilbranschen. Tror du också på att nyfikenhet och engagemang är nyckeln till framtida framgång? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administration eller kundtjänst och vill ha ett jobb där du får bidra med service i världsklass. Sök detta uppdrag idag!
Vad går arbetet ut på?
Uppdraget innebär att arbeta i en kundtjänstfunktion där du agerar rådgivare och erbjuder professionell service genom hela kundresan, inför beställning till leverans av produkt. Du ska kunna besvara frågor från företagets befintliga och potentiella kunder, både i "fysiska möten" samt online via telefon, mail och chatt.
Rollen är fokuserad på kommunikation och att möta kunden på ett flexibelt och interaktivt sätt för att säkra den bästa kundupplevelsen. Arbetet går också ut på att erbjuda anpassade lösningar till kundunika förfrågningar. Frågorna kan röra ärenden allt från kopplat till produktbeställningar, förmåner som medföljer produkt till försäkringsärenden. Du kommer hjälpa kunder i deras beställningsprocess vilket innebär att uppdraget även innefattar en hel del administration samt stor kunskap gällande produkt.
Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.
Sök detta Vikariat på 6 månader med start under mars månad, dagtid på 100%
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med service, kundsupport och problemlösning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och har en genuin vilja att göra ett bra jobb och ge bästa möjliga service. Du har även erfarenhet av administrativt arbete och har haft mycket kontakt via telefoni och är en fena på att kommunicera både i tal och i skrift. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Är du dessutom intresserad av att arbeta i en global miljö och vara en del av ett internationellt team är detta möjligheten för dig!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att
* Möta kund i mobila och flexibla möten
* Agera rådgivare till kund
* Ha kontakt med både interna och externa aktörer
* Hantera beställningar via interna processer och system
* Ansvara för att prioritera och eskalera feedback från kunder till interna team
* Leverera produkt till slutkund
Det är även meriterande för tjänsten om du
* Erfarenhet av något affärssystem
* Har branscherfarenhet
* Har B-körkort
Hur söker du tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på
http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande. För övriga frågor maila
anette.hogenius@manpower.se Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2022-02-25ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "d74ba483-3c50-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 6381283
Observera att sista ansökningsdag har passerat.