Kundrådgivare till Hallsberg, Östra regionen
Swedbank Östra Regionen / Butikssäljarjobb / Hallsberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Hallsberg,
Kumla,
Lekeberg,
Örebro,
Degerfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank Östra Regionen i Hallsberg,
Örebro,
Karlskoga,
Laxå,
Motala eller i
hela Sverige Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Vår vision är att stå för hållbar tillväxt "Beyond Financial Growth". Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter.
Vi söker medarbetare som delar våra värderingar - öppen, enkel och omtänksam - och som vill bidra till att möjliggöra för människor, företag och samhället att växa. Om du delar den ambitionen med oss kommer du att finna många utmaningar här. I Swedbank har du möjlighet att växa, det är ditt eget driv och övertygelse som avgör hur du utvecklas.
Hallsberg består av kontoren Hallsberg och Askersund.
Kontoret Hallsberg/Askersund består av Privat och Företag, totalt ca 15 medansvariga.
Uppdragsbeskrivning
Som Kundrådgivare är du del av ett team som ansvarar för att möta alla privat - och företagskunder som besöker kontoret. Du genomför de affärer kunden har behov att få hjälp med. Du kan även slussa eller guida kunden till en annan roll/specialist. Som kundrådgivare ansvarar du inte för en specifik kundbas utan ger service och genomför affärer med de kunder som tar kontakt med kontoret.
Arbetsområden/ansvar:
Läsa av och hantera kundens totala behov, eventuellt guida kunden vidare när specialistkompetens behövs Hantera självständigt företags- och privatärenden och genomför affärsavslut som inkluderar AML/KYC Ger finansiell rådgivning till primärt privatkunder men hanterar även företagskunders grundläggande behov inom betallösningar Aktivt bidra till att kunderna känner till och kan/vill använda våra digitala lösningar
Vi söker dig som tycker om att ge en hög kvalitet i servicen till kunderna och har för ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra det bästa för kunderna och är nyfiken att lära dig nya saker. Viktigt är att du är en person som är pedagogisk, social och utåtriktad och som skapar förtroende i kundmötet. Du tar egna initiativ, har ett starkt driv och en förutsättning för att lyckas i rollen hos oss är att du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med dina kollegor.
Formella krav i rollen är Swedsec licens, bolånelicens, FFL Liv och FFL Sak samt kreditbeviljningsrätt.
Möjliga nästa karriärsteg efter det här jobbet är:
Karriärvägarna inom Swedbank är många och intern rörlighet är något som uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
Varför jobba hos mig? - Caroline Log, rekryterande chef
Jag erbjuder dig ett spännande arbete på ett kontor med öppet klimat, god gemenskap och högt arbetstempo. Jag ger frihet under ansvar och gillar att arbeta i ett öppet klimat som kännetecknas av glädje, framåtanda och en hög ambition.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
38,5 Fast
Publiceringsdatum2017-02-22Ersättning överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Log
FöretagSwedbank Östra regionen
AdressSwedbank Östra regionen
10534
10534 Stockholm
KontorsadressSwedbank
Jobbnummer 3334575
Observera att sista ansökningsdag har passerat.