Kundmottagare / administratör
Bahusia Personalförmedling AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bahusia Personalförmedling AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Bahusia Personalförmedling AB är sedan 2006 ett auktoriserat bemanningsföretag med starka rötter i Bohuslän och av denna anledning valde vi att döpa bolaget till det latinska ordet för Bohuslän - Bahusia. Att vi lade till tilläggsnamnet personalförmedling gjorde vi enbart för att tala om vad vi gör.
Vår vision för verksamheten är att företaget skall vara ett komplement till arbetsförmedlingen när det gäller kvalitativa personallösningar för både arbetssökande och arbetsgivare.
Antalet anställda varierar under året, vilket är ett naturligt resultat av vår affärsidé - att vår anställda personals kompetens motsvarar våra kundföretags kravspecifikationer och att parterna (arbetssökande och företagen) trivs så bra ihop att det leder till en anställning hos kundföretaget.
Skulle det inte resultera i en anställning av någon anledning så har man som anställd hos oss på Bahusia Personalförmedling fortfarande kvar sin anställningstrygghet och får en ny chans hos ett annat kundföretag som söker personal med kompetens som motsvarar din egen. Vi är övertygade om att en trygg anställning gör att man trivs på jobbet och presterar bättre.
Vi söker nu kundmottagare / administratör med marin inriktning
Dina arbetsuppgifter kommer att vara mottagande av anmälningar avseende garanti och reklamationer från återförsäljare och i vissa fall båtägare av en modell ur företagets program via telefon eller mail, förvissa sig om att problemet är tydligt förklarat eller har beskrivits och att fotografier på problemområdet eller komponent har lämnats så att ärendet kan överlämnas till producerande enhet av denna båt modell. Registrera ärendet i databas och avisera till producerande enhet att ett nytt ärende har inkommit.
I de fall som det är en köpkomponent som problemet rör, så kontaktas logistikavdelningen på producerande enhet för snabbt utskick av ersättnings komponent så att slutkund inte blir drabbad längre än inom affärsmässig tid.
I arbetsuppgifterna ingår att hålla problemställaren informerad, inom 24 timmar skall problemställaren har fått en återkoppling från kundservice om vad som sker.
Vi söker Dig som har gått tekniskt gymnasium eller båtbyggarlinjen på gymnasienivå eller motsvarande kunskaper.
Goda kunskaper i Engelska både i tal och skrift
Som merit ser vi:
Kunskaper i Tyska, Franska
Kompletterande eftergymnasial utbildning
Intresse för båt och hav
Som person är du drivande och har förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du är serviceinriktad, strukturerad och har ordning och reda
Publiceringsdatum2009-04-04KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-19
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: 1054
KontaktHåkan Karlsson, 0522-440243
FöretagBahusia Personalförmedling AB
AdressBahusia Personalförmedling AB
45150 UDDEVALLA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0522-440240
Jobbnummer 429557
Observera att sista ansökningsdag har passerat.