Kundansvarig till Skyhill Projektledning & Arkitektur
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Skyhill är ett konsultföretag inom arkitektur och bygg med 16st medarbetare. Vår vision är att vara det arkitekt- och teknikkonsultföretag i Sverige som skapar mest värde åt sina kunder. I takt med att företaget växer har vi nu behov av att anställa en Kundansvarig som kan hjälpa oss att skapa en kundupplevelse av absolut högsta klass. Vi söker dig som är "världens trevligaste människa" och som genuint älskar att skapa nöjda kunder. Som Kundansvarig på Skyhill blir du en otroligt viktig pusselbit i vår strävan att skapa högsta möjliga värde åt våra kunder.
Huvudsakliga arbetsuppgifter som kundansvarig
• Hantering och offerering av inkomna förfrågningar
• Uppstart av nya projekt (administrativt och överlämning till kollegorna i drift)
• Uppföljning och erfarenhetsåterföring med nuvarande och tidigare kunder
• Nykundsprospektering
Tjänsten som kundansvarig är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
Vi söker dig med
• Mycket god kommunikationsförmåga och hög social kompetens
• Ordningssinne och problemlösningsförmåga
• Mycket goda kunskaper i det svenska språket
• Datorvana
• Personlig lämplighet
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller försäljning
Har du dessutom?
• Erfarenhet och kunskap från byggbranschen
• Erfarenhet och kunskap från konsultbranschen
SKYHILL AB
Sedan starten 1999 har vi hjälpt fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar, offentliga beställare, entreprenörer och privatpersoner att komma i mål med ombyggnationer, nyproduktioner, hyresgästanpassningar och tillbyggnader.
Vi är det mindre företaget, som bryr oss extra mycket om våra kunder och om varandra. Vi sätter kvalité framför kvantitet och siktar alltid på långsiktighet i våra samarbeten. Vi är väldigt stolta över att flera av våra kunder har anlitat oss i mer än 10 år.
Om du är ute efter en varm arbetsplats som jobbar med hjärta, så har du hittat hem!
Vi vill hitta medarbetare som passar hos oss och vi är därför väldigt noggranna i vår rekryteringsprocess. Vi försöker alltid vara så tydliga och ärliga som möjligt, så att du som kandidat får en tydlig bild om vilka vi på Skyhill är. En lika tydlig bild som vi förmedlar till dig, vill vi att du förmedlar till oss. Vi är intresserade av att veta vem du är på riktigt. Vi är inte intresserade av konstgjorda standardsvar. Är du lika ärlig mot oss som vi är mot dig så är det mycket enklare att se om vi passar ihop.
Ansökningsprocess
I den inledande fasen av rekryteringsprocessen samarbetar Skyhill med Adecco och Rekryteringskonsult Sara Höglund 073-684 73 23 eller
sara.hoglund@adecco.se. För specifika frågor rörande tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsult. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Ansökningsprocessen är öppen t o m 28 juni, vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och annonseringen kan komma att stängas innan kommunicerat slutdatum.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seTack för din ansökan!
Sökord
Kundansvarig, Skyhill, Salessupport, Karriär, Jobb i Stockholm, Kundfokus, Säljare, Administration, Projektledning, CRM
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2021-05-31ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34792".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5777711
Observera att sista ansökningsdag har passerat.