Kundadministratör

Markbaronen AB / Inköpar- och marknadsjobb / Lilla Edet
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lilla Edet, Trollhättan, Orust, Stenungsund, Essunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Markbaronen AB i Lilla Edet

Är du en utåtriktad och flexibel person som vill göra skillnad för våra kunder? Är du dessutom kreativ, van att ta egna initiativ och erkänt duktig inom ditt område? Då kan du vara vår nästa kollega! Vi söker just nu en kundadministratör till vårt kontor i Lilla Edet som är intresserad av att utvecklas tillsammans med Markbaronen i syfte att föra företaget, våra kunder och dig själv framåt.
Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av kundbokningar, kontakt med kunder inför projektuppstart och under projektens gång, projekt- och tidsuppföljning, materialbeställning, kundservice via telefon och mail samt om nödvändigt slussa dem vidare till rätt person inom organisationen. Din roll är också att stödja säljorganisationen och utförare i det administrativa arbetet.

Publiceringsdatum
2022-08-12

Om företaget
Vi tror på lagets makt och att växa tillsammans. Vi tror på att stötta och lyssna på varandra oavsett position på bolaget. Att vara en del av Markbaronen innebär att vi bryr oss om varandra och få våra kunder att känna sig trygga och nöjda. Markbaronen är ett mark och anläggningsföretag med en bred repertoar inom hela branschsegmentet. Vi utför arbeten för både företag och privatpersoner med ordervärde på 10.000kr-5.000.000kr. Företaget består av drivna medarbetare som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, har en relevant gymnasieexamen (t.ex. ekonomisk inriktning) samt goda kunskaper i Officepaketet. Vidare är god datorvana ett krav, du är van att ansvara för administrativa uppgifter. Rätt personlighet är avgörande för att lyckas i rollen. Samarbetsförmåga är kanske den mest avgörande egenskapen för att utveckla långsiktiga kundrelationer och för att skapa en god arbetsmiljö internt i gruppen. Du tycker om att ha kundkontakt, är serviceinriktad och har lätt för att lära. Samtidigt har du känsla för affärsmannaskap och kan vara övertygande och trovärdig i din dialog med kunden. Andra viktiga egenskaper är att du är strukturerad, stresstålig, flexibel och trivs med att arbeta självständigt.

Vi erbjuder
Vi är det lilla företaget som växer med målet att bli en av de större aktörerna i branschen. Vi skapar resultat som ett lag med passion, energi, innovation och laganda. Vi erbjuder dig en plats i vårt lag vilket kommer ge dig möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med bolaget.

Placering: Lilla Edet
Varaktighet: Heltid, tillsvidare. Provanställning enligt LAS, 6 månader kommer att tillämpas.
Ansökan: Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-12

Adress
Markbaronen AB
Bäckvägen 30
46333 Lilla Edet

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundadministratör".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Markbaronen AB (org.nr 559148-6302)
Bäckvägen 30 (visa karta)
463 33  LILLA EDET

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: info@markbaronen.se

Jobbnummer
6879667

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Markbaronen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Markbaronen AB: