Korallen söker undersköterska med erfarenhet av demensvård

Vallentuna kommun / Undersköterskejobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vallentuna kommun i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Stockholm eller i hela Sverige

Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt.

SOCIALFÖRVALTNINGEN
Socialförvaltningen består av ca 400 engagerade medarbetare som arbetar med att ge stöd inom socialtjänst, vård och omsorg. Vår verksamhetsidé är att låta varje kunds behov och önskemål utforma vårt arbete. Vi satsar mycket på kompetensutveckling och har ambitionen att ständigt utvecklas.

Korallens vårdboende har 59 boendelägenheter för personer som dela har behov av somatisk vård och omsorg samt ett gruppboende för personer med demenssjukdom. Som undersköterska ger du vård och omsorg av god kvalité genom ett personligt och kundanpassat arbete tillsammans med arbetslaget. Vi strävar efter en god arbetsmiljö med inflytande och delaktighet för våra medarbetare.

DIN BAKGRUND
Korallens vårdboende söker dig som har adekvat utbildning samt erfarenhet och intresse av att ge omvårdnad till personer med demenssjukdom. Din grundutbildning är undersköterska vilket bland annat innebär att du kan ta emot delegerade arbetsuppgifter. Vi arbetar med kontaktmannaskap därför är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Bra datakunskap krävs då vi dokumenterar med hjälp av IT-stöd. Vi utgår från att Du delar Vallentuna kommuns värdegrund om människors lika värde, engagemang och utveckling.

Som person är Du är lyhörd för andras behov, visar ett gott bemötande samt har en god samarbetsförmåga. Du är kvalitetsmedveten, sätter kunden i fokus och ta eget ansvar. Du visar engagemang för verksamhetens utveckling, är nyfiken och förtroendeingivande.

Arbetstiden är förlagd till dag, kväll och varannan helg. Tjänsten är tillsvidare på deltid. Tillträde enligt överenskommelse. Vi lägger stor vikt vid lämplig personlighet. Vi tillämpar individuell lönesättning.
Intervjuer sker fortlöpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Vill du veta mer om tjänsten
Sarah Kerslow Enhetsledare och Silviasyster, telefon 587 855 95

Mer information om fackliga representanter hittar du på http://vallentuna.se under lediga jobb.

Välkommen med din ansökan
Registrera din ansökan längst ned på denna sida senast 2013-09-13
OBS!Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller annan post.

SOCIALFÖRVALTNINGEN
Socialförvaltningen består av ca 400 engagerade medarbetare som arbetar med att ge stöd inom socialtjänst, vård och omsorg. Vår verksamhetsidé är att låta varje kunds behov och önskemål utforma vårt arbete. Vi satsar mycket på kompetensutveckling och har ambitionen att ständigt utvecklas.

VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE
I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.

Publiceringsdatum
2013-08-23

Arbetstider och omfattning
Dag , Deltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Vallentuna kommun

Adress
Vallentuna kommun
Tuna Torg
18686 VALLENTUNA

Jobbnummer
1633435

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vallentuna kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vallentuna kommun: