Koordinator till Cylinda
Hero AB / Kontorsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Täby,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-12-30FöretagetHero söker för kunds räkning två koordinatorer med omgående start. Vår kund Cylinda är en av Sveriges största grossister inom bland annat belysning, hushållsmaskiner och el-material. Företaget är på stark frammarsch och ingår i en global koncern med höga ambitioner inför framtiden. Med värdeord som förstklassig service och teknisk expertis är Cylinda ett bolag där du har goda möjligheter att utvecklas både på ett professionellt och på ett personligt plan. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Rotebro. Gillar du att vara spindeln i nätet och är snabbtänkt och serviceminded, då är detta tjänsten för dig!
Om jobbet:
Som koordinator ansvarar du och en kollega för att planera in körrutter för tekniker och installatörer runt om i Sverige. Den dagliga volymen är ca 150 jobb som fördelas i närtid. Målet att göra körrutterna så effektiva som möjligt genom att ta hänsyn till bland annat tidsåtgång, geografi och oväntade händelser. I dina arbetsuppgifter ingår att:
• Ansvara för att placera ut jobben som fylls på löpande under dagen
• Ha daglig kontakt med tekniker samt teamledare angående dagliga förändringar
• Återkoppla till slutkund via telefon och mail gällande eventuella förändringar i när jobben ska utföras
• I den mån övrig tid finns, arbeta med sedvanliga kundserviceärenden via mail och telefon
Kunderna är både konsumenter som köpt sin produkt i butik men även hyresgäster och bovärdar som har någon av Cylindas produkter i lägenheterna. Du tillhör kundserviceavdelningen som idag består av 10 personer. Du och din kollega som också är ny i rollen kommer att få en noggrann överlämning av personen som gör detta idag och rapporterar sedan till denna.
Möjligheter:
Här kommer du in på ett stort företag med många möjligheter. Här har du möjligheten att kick-starta din karriär och få goda meriter inför framtiden i en roll där du själv får fatta beslut utifrån givna ramar. Gillar du att vara spindeln i nätet och trivs i en roll där tempo, service och optimal planering är a och o så är detta ett uppdrag för dig!
KvalifikationerI aktuell tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en positiv person med stark vilja att bidra till utveckling och se till att företaget ger sina kunder förstklassig service. Du är målfokuserade och flexibel och trivs när det finns möjligheter att växa med företaget. Du har en grundläggande känsla för Sveriges geografi, trivs med att arbeta i högt tempo mot tydliga mål och hittar självständigt lösningar när det uppstår förändringar i planeringen.
Då rollen är omväxlande kräver den att du är strukturerad och flexibel, snabbtänkt och kommunikativ.
Datavana och grundläggande kunskaper i Officepaketet är ett krav, stöd från kollegor finns att tillgå. Erfarenhet av serviceyrke eller erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare är mycket meriterande. Du får gärna vara i början av ditt arbetsliv och redo att ta dig an en utmaning och visa framfötterna.
Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Tjänsten är på heltid under kontorstider. Uppdraget ska tillsättas omgående och pågår minst 3 månader med goda möjligheter till en fortsatt karriär på Cylinda.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på
rekrytering@hero.se .
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Söker du via mobilen? Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid initialt 3 månader med möjligheter till förlängning
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Larsson
FöretagHero AB
AdressHero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm
KontorsadressLiljeholmstorget 7 11763 Stockholm
Jobbnummer 2598083
Observera att sista ansökningsdag har passerat.