Koordinator inom leverans till Dialect i Uppsala
TNG Group AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Vill du jobba som leveranskoordinator i Uppsala och ha övergripande ansvar för administrationen för centrala tjänster?
Nu söker vi en leveranskoordinator till Dialect i Uppsala för att säkerställa leverans till slutkund. Hos Dialect blir du en del av ett tight team där kvalitet, service och humor är en stor del av vardagen. Har du ett öga för administration och förstår logiska samband? Då är du den vi söker. Välkommen in med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du blir en del av ett starkt och entusiastiskt team med bra teamkänsla som gemensamt fokuserar på service och kvalitet. På Dialect erbjuds du en trevlig arbetsmiljö med mycket skratt och där goda utvecklingsmöjligheter finns för rätt person.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som koordinator kommer du ha ett övergripande ansvar för administrationen av Dialects centrala tjänster. Säkerställa att leveransen hanteras korrekt och att faktureringen för tjänsten initieras och att datakvalitet i avtal/finansavtal och kontraktshantering är korrekt och stämmer överens med vad kunden beställt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Finansavtalshantering
* Beräkna och registrera TB/provisionsunderlag
* Fakturering
* Bistå med inköpsadministration
* Övervakning av orderflödet
* Besvara fakturafrågor från våra slutkunder
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att arbeta centralt i Dialect och kommer att ha mycket kontakt med våra säljare, både via mail och telefon, men du kommer också att samarbeta nära order & leverans samt ekonomiavdelningen. Du kommer att ingå i ett team med gemensamma mål och rutiner. Arbetstiderna är kontorstider 8-17.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har du god systemvana och är van vid att arbeta i flera olika datasystem parallellt. Tidigare erfarenhet av Pyramid och OTRS är meriterande. Det är en fördel om du har grundläggande kunskaper i företagsekonomi, har ett öga för siffror och goda kunskaper i Excel. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav.
För att lyckas i rollen gillar du administrativa arbetsuppgifter och förstår logiska samband. Du behöver kunna prioritera dina arbetsuppgifter och vara noggrann i det du gör, trots att det ibland är mycket att göra. Du gillar ordning och reda, arbetar strukturerat och självständigt. Du vill bidra till att effektivisera och förfina processer och rutiner. Du är en lagspelare som tar ansvar för helheten.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-03-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Ek
pernilla.ek@tng.se 0760-715571
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3352081
Observera att sista ansökningsdag har passerat.