Koordinator för ett konsultuppdrag till mäklarfirma i Sundsvall
Amendo Bemanning&Rekrytering Sundsvall / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amendo Bemanning&Rekrytering Sundsvall i Sundsvall,
Härnösand,
Nordanstig,
Hudiksvall,
Sollefteå eller i
hela Sverige Har du hög känsla för service, gillar administration och högt tempo? Då kan detta konsultuppdrag som koordinator vara något för dig.
Arbetsbeskrivning
Som koordinator är du mäklarens högra hand och fungerar som spindeln i nätet på kontoret. Ingen dag är den andra lik.
Du tar hand om både de administrativa och praktiska rutinerna i varje uppdrag, är ett stöd till våra mäklare, ser till att allt på kontoret fungerar och du är kontorets ansikte utåt då det ofta är just koordinatorn som är den första kunden ser när hen kliver in genom dörren.
I rollen som koordinator kan tempot ibland vara högt och du kan vara ansvarig för många projekt samtidigt. Du är professionell och har ett trevlig bemötande, är ambitiös och gillar att arbeta i team.
Kvalifikationer och egenskaper
För att lyckas som mäklarassistent bör du ha en verklig passion för service, oavsett om det handlar om att ansvara för administration eller vara ett stöd för våra mäklare. Vi fäster mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är självgående, social, serviceinriktad, flexibel och har en god samarbetsförmåga.
Du förstår din roll, men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut.
Du kan antingen ha gymnasial/eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller juridik. Kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat med administrativ och professionell kundhantering. Självklart har du god datorvana.
Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Idag är vi ca 350 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemannings- och rekryteringsbranschen och kollektivavtal tillämpas.
<B>Detta får du som konsult på Amendo</B>
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
Frågor och kontakt
Välkommen att söka tjänsten omgående då vi träffar lämpliga kandidater löpande, dock senast 31 december. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Camilla Granat, 070-387 84 56.
<a href="
https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-12-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-01
Ange följande referens när du ansöker: 3970
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Granat
FöretagAmendo Bemanning&Rekrytering Sundsvall
AdressAmendo Bemanning&Rekrytering Sundsvall
Storgatan 18
85230 Sundsvall
KontorsadressStorgatan 18
Jobbnummer 4498257
Observera att sista ansökningsdag har passerat.