Kontorskoordinator med ekonomibakgrund till Euromekanik
Manpower / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Euromekanik AB erbjuder sedan 1974 produkter och lösningar för svensk gas- och processindustri.. Vår uppgift att hjälpa kunderna att sätta samman rätt funktionslösning utifrån deras behov. Det kan handla om en enskild produkt, en serie av produkter eller ett helt system ofta i komplicerade processer. Utgångspunkten är alltid att kunden skall få ut maximal effekt ur sin investering, såväl tekniskt som kommersiellt. Vi är idag 24 anställda och har vårt kontor nära Redbergsplatsen i Göteborg. Vi är inne i en spännande resa där vi ständigt letar efter duktiga medarbetare. Är du en av dem? Läs mer om oss på
www.euromekanik.se Vill du jobba i en bred roll där du får möjligheten till variation och ha roligt på jobbet? Har du tidigare erfarenhet av reskontrahantering och trivs med att vara spindeln i nätet? Euromekanik söker nu en glädjespridande kontorskoordinator som inte är rädd för att göra det lilla extra. Känner du igen dig i denna beskrivning då är det dig vi söker!
Din roll som kontorskoordinator
I din roll som kontorskoordinator kommer du få arbeta med varierande arbetsuppgifter och stötta dina kollegor på kontoret. Företaget sitter i fräscha lokaler i Strömmensberg.
Exempel på uppgifter:
Ekonomi:
Boka leverantörsfakturor
Skicka kundfakturor
Övrig reskontrahantering, till exempel registervård
Boka inbetalningar
Utföra och boka utbetalningar
Marknad:
Driva marknadsteamet
Underhålla hemsidan
Sköta kontakt med reklambyrå
Ta fram nyhetsbrev
Hjälpa till vid kundevent och mässor
Kontor:
Välkomna besökare
Hålla fint på kontoret
Planera och genomföra personalevenemang
Hantera in- och utgående post
Köpa in kontorsmaterial och andra förbrukningsvaror
Vad söker vi hos dig?
Ett krav är att du tidigare har arbetat med fakturahantering, bokföring mm
Du har goda kunskaper i MS Office och känner dig trygg med att arbeta i ett större affärssystem. Företaget arbetar i Visma Business.
Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift
God kommunikativ och skriftlig förmåga
Ett intresse för att driva ditt eget arbete framåt
Erfarenhet av hemsidor är ett plus, men inget krav
Strukturerad, tillmötesgående och positiv
B-körkort
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Din styrka ligger i din positiva inställning då du har många kontaktytor såväl internt som externt. Är du en frisk fläkt som är prestigelös, glad och har god social och kommunikativ förmåga kommer du att trivas hos Euromekanik.
Publiceringsdatum2018-01-11Övrig informationTjänsten är på 100 % och är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Manpower men du kommer anställas direkt av Euromekanik.
Kontaktperson för detta jobbUrval sker löpande så sök tjänsten så snart som möjligt, tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor kontakta rekryteringskonsult Kim Amprazis e-post: . Vid tekniska frågor runt din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020-265100
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-06
Ange följande referens när du ansöker: 36469
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKim Amprazis
Kim.Amprazis@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
41671
41671 1480
KontorsadressMorängatan 5
Jobbnummer 3898292
Observera att sista ansökningsdag har passerat.