Kontorsassistent till fintech-bolag i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-05Om tjänstenVi på KFX HR-partner söker nu en engagerad och organiserad receptionist och kontorsassistent till ett fintech-bolag i centrala Stockholm - en spännande möjlighet att vara en del av ett team som strävar efter innovation och framgång. Uppdraget är ett konsultuppdrag som löper fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning.
Om du brinner för att skapa en välkomnande atmosfär och är redo att vara ansiktet utåt för vårt framstående företag, då är du den vi letar efter!
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent och receptionist hos vår kund ingår du i kontorsservice-teamet där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för att både kollegor och besökare får förstklassig service i olika frågor. Bland annat kommer du att arbeta med:
• Hantering av inkommande samtal och mail från kollegor och kunder
• Hålla ordning och reda i receptionsområdet samt säkerställa att det alltid är representativt
• Se till att konferensrummen är snygga och iordningställda inför möten
• Hantera administrationen kring on- och offboarding av anställda
• Hantera inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Hjälpa till med organisering av teambuildingaktiviteter och AWs
• Bokning av resor och möten
Kvalifikationer• Erfarenhet av rollen som receptionist eller kontorsassistent sedan tidigare
• Kunskap i Microsoft Office och andra relevanta verktyg
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi letar framför allt efter dig som brinner för att överträffa förväntningarna för både medarbetare och kunder, och som ser till att ditt bidrag blir oumbärligt! Som receptionist och kontorsassistent hos vår kund trivs du som är serviceinriktad, ödmjuk och har en självgående inställning. Din personlighet präglas av social kompetens, en positiv attityd gentemot förändringar, samt en förmåga att ta egna initiativ och presentera kreativa idéer.
Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid, fram till årsskiftet
Plats: Centrala Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på
sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och dedikerad receptionist och kontorsassistent till vårt team i Stockholm!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8446263
Observera att sista ansökningsdag har passerat.