Kontorsassistent sökes till investmentbolag i Stockholm!
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2019-04-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent sökes till investmentbolag i Stockholm!" (publicerad 2019-05-15) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
För kunds räkning söker vi just nu en kontorsassistent. Vår kund är ett välkänt investmentbolag som sitter i nyrenoverade lokaler mitt i centrala Stockholm. Brinner du för service och nu vill ta nästa steg i karriären? Blir du ofta beskriven som lyhörd, lösningsorienterad och positiv? Då kan det vara dig vi söker!
Publiceringsdatum2019-04-25Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent arbetar du i nära samarbete med bolagets VD-assistent och sköter självständigt eller i team såväl administrativa som praktiska kontorssysslor. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
* Administrera och koordinera inför och under möten on site och via video/calls, resor, enklare ekonomiadministration etc.
* Ansvara för reception och växeln, inkommande mejls och post, accesser och nycklar etc.
* Vara en naturlig kontaktpunkt för leverantörer och övriga samarbetspartners, hantera och samordna frågor gällande lokal och kommande flytt
* Säkerställa att kontoret, kök och konferensrum har en trivsam och representativ miljö samt sköta mat- och kontorsmaterialbeställningar
* Övriga på ett kontor vanligen förekommande sysslor
Som Kontorsassistent fungerar du som kontorets internservice där du stöttar dina medarbetare med vad de kan tänkas behöva hjälp med.
Vem är du?
För att trivas i rollen krävs att du är serviceinriktad, lyhörd och lösningsorienterad med en utåtriktad och positiv personlighet. Du är en ambitiös och ansvarstagande person som gillar att ge det lilla extra och sprida glädje omkring dig. Hos oss är tempot varierat med ibland korta deadlines varför du bör ha vana att prioritera och hantera parallella arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av liknande arbete, gärna i internationell miljö.
För denna tjänst krävs ett allmänt sunt och logiskt förnuft, en representativ personlighet och ett trevligt och tillmötesgående sätt. Vidare är det viktigt att du är tekniskt bevandrad och har vana att arbeta i Microsoft Outlook. Vi talar och skriver mest svenska men du bör även känna dig bekväm i det engelska språket i såväl tal som skrift.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag via Jurek Rekrytering & Bemanning, med start så snart som möjligt och löpande fram till årsskiftet. Rollen kommer innebära en stor variation och din insats kommer göra skillnad för trivsel hos bolagets alla medarbetare. Känner du dig träffad av annonsen är du varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer hanteras löpande, varför vi ser att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kring tjänsten, vänligen kontakta ansvarig konsultchef My Andersson på
my.andersson@jurek.se.
Sökord: Office Manager, kontorsansvarig, Office Assistant, servicekoordinator.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMy Andersson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4750760
Observera att sista ansökningsdag har passerat.