Kontorsassistent/receptionist till Mörby

Kontor / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontor i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-09-15

Om tjänsten
För ett längre uthyrningsuppdrag söker vi nu en kontorsassistent/receptionist till ett snabbt växande företag i Mörby. De trivsamma och fräscha lokalerna ligger inom några minuters gångavstånd från kommunikationer vid Mörby centrum.

I din roll som kontorsassistent/receptionist kommer du ta emot besökare, svara på inkommande samtal samt ansvara för att lokalerna hålls trivsamma. Du kommer även hjälpa logistikavdelningen med att ta emot och expediera order. Utöver dessa uppgifter tillkommer löpande kontorsgöromål som posthantering, inköp av kontorsmaterial samt övrig administration.

Uppdraget är på heltid under kontorstid och kommer pågå under sex månader med start omgående. För rätt person finns goda möjligheter till anställning direkt hos företaget därefter.

Profil
Då du kommer fungera som kontorets spindel i nätet är det viktigt att du är prestigelös och hjälpsam i likhet med övriga medarbetare. Du har en hög känsla för service och är van vid att ta egna initiativ. Självklart är du också strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer
• Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i Office-paketet

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2525
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn 08-587 117 00

Företag
Kontor

Adress
Kontor
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2431273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontor: