Kontorsansvarig Till Ett Byggbolag I Solna Strand
Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en kontorsansvarig som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som kontorsansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter på företagets huvudkontor i Solna Strand. Tjänsten innebär att sköta den dagliga driften av kontoret, svara på inkommande samtal i företagets växel,förbereda inför möten och konferenser samt ansvara över inköp av kontorsmaterial och varor. Vår kund är en aktör i byggbranschen inom ROT vilket står för renovering, ombyggnation och tillbyggnad av befintliga byggnader i Stockholmsområdet. Företaget värdesätter personalens välmående genom att anordna friskvårdsaktiviteter och gemensamma konferenser.
Kontoret är beläget i Solna Strand i moderna lokaler.Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du arbetar kontorstider kl. 07:00 - 16:00 måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta i augusti eller så snart som möjligt.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta med service.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och därefter bli uthyrd till kunden.
Publiceringsdatum2018-07-30ArbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
Ansvara över den dagliga driftenav kontoret
Se till att kontoret och gemensamma utrymmen hålls rent och snyggt
Välkomna besökare
Sköta post- och budhantering
Beställa kontorsmaterialoch varor så som frukt, kaffe och nötter
Ansvara över växeltelefonen där du tar emot samtal och kopplar vidare
Vara behjälplig vid större möten, events eller interna tillställningar
Inköp av hårdvara så som datorer samt beställning av passerbrickor
Arkivering både digitalt och fysiskt vid projektslut
Hantera larmet till kontoret
Det finns även möjligheten att vara med i företagets hälsogrupp där aktiviteter med tema hälsa och välmående planeras och genomförs för hela företaget.
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet inom service
Kan prata svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper inom Office och Outlook
Det är meriterande om:
Du hartidigare erfarenhet av att jobba med kontorsservice
Som person är du serviceinriktad, noggrann och initiativtagande. Du är även strukturerad, prestigelös och driven. I denna roll kommer du verkligen kunna göra skillnad för hur både besökare och anställda trivs på kontoret!
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4266216
Observera att sista ansökningsdag har passerat.