Kontorsansvarig/Office manager till finansföretag

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
2015-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsansvarig/Office manager till finansföretag" (publicerad 2016-01-25) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-12-16

Företaget
Företaget är ett svenskt finansföretag som erbjuder finansiella institutioner världen över webbaserade tjänster för att reducera och hantera finansiell risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner, utvecklingssavdelningen och kundstöd finns. Företaget har även kontor i London, New York, Singapore och Tokyo. Totalt finns 110 medarbetare i Stockholm och totalt har företaget ca 200 anställda.

Dina arbetsuppgifter
Som Office manager har du arbetsuppgifter inom tre huvudområden; administration, reception och konferens. Administration innefattar att ha kontakt med företagets leverantörer, andra Office managers, att lösa dagliga problem som dyker upp eller beställa kontorsmaterial.
Receptionsdelen innefattar telefonväxel, ta emot besökare, posthantering och förebereda mötesrum. Konferensdelen innefattar en del fysiskt arbete då du ofta behöver möblera rum genom att flytta stolar och bord. Utöver det är du med och planerar och koordinerar konferenserna.

Ni är två medarbetare i receptionen som arbetar heltid och receptionen är bemannad mellan 08.00-18:00 måndag till fredag. Ni arbetar serviceinriktat och professionellt mot externa kunder men också interna anställda.

Eftersom flytande engelska är ett krav för denna tjänst vill vi att du skickar in ditt CV och personliga brev på Engelska.

Kvalifikationer
Erfarenhet: Du har erfarenhet av reception och administration.
Språk: Flytande engelska och svenska i tal och skrift.
System: God dator och telefon vana, goda kunskaper i Officepaketet.

Vi tror att du är handlingskraftig och självgående, som inte väntar på direktiv utan agerar självständigt i arbetet. Du är professionell och genuint serviceinriktad. Utöver det så har du inga problem med fysiskt arbete, som att flytta stolar och bord.

Övrig information:

OBS: Glöm ej att skicka in ditt cv och personliga brev på engelska.
Start: Omgående
Plats: Stockholm city
Lön: Enligt överenskommelse.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist, reception, administration, kontorsansvarig, kontor, office manager, office assistant, office coordinator, finans, service.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl August Gratte 08-40024050 karlaugust.gratte@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2579526

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: