Kontorsansvarig/Office Manager till finansföretag
Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-01-25FöretagetFöretaget är ett svenskt finansföretag som erbjuder finansiella institutioner världen över webbaserade tjänster för att reducera och hantera finansiell risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner såsom administration, utvecklingssavdelning och kundstöd finns. Företaget har även kontor i London, New York, Singapore och Tokyo. I Stockholm finns ca 120 medarbetare och globalt har företaget ca 200 anställda.
Dina arbetsuppgifterSom Office manager har du arbetsuppgifter inom tre huvudområden; administration, reception och konferens. Administration innefattar att ha kontakt med företagets leverantörer, både i avtalsfrågor och att göra löpande beställningar samt viss vaktmästarroll då du måste kunna hantera och ta hand om problem som uppstår i lokalen. Receptionsdelen innefattar telefonväxel, ta emot besökare och posthantering. Konferensdelen innefattar förberedelse av konferenser i de egna lokalerna, det kan inkludera beställning av luncher, förbereda konferensfika, iordningställande av lokaler samt en del fysiskt arbete då vissa ommöbleringar av bord och stolar kan krävas. Utöver det är du delaktig i arrangemanget av vissa event.
Ni är två medarbetare i receptionen som arbetar heltid och receptionen är bemannad mellan 08.00-17.30 måndag till fredag. Ni arbetar serviceinriktat och professionellt mot externa kunder men också interna anställda.
Eftersom flytande engelska är ett krav för denna tjänst vill vi att du skickar in ditt CV och personliga brev på Engelska.
KvalifikationerErfarenhet: Du har erfarenhet av reception och administration.
Språk: Flytande engelska och svenska i tal och skrift.
System: God dator- och telefonvana, goda kunskaper i Officepaketet.
Vi tror att du är handlingskraftig och självgående, som inte väntar på direktiv utan agerar självständigt i arbetet. Du är professionell, genuint serviceinriktad och prestigelös. Utöver det så har du inga problem med fysiskt arbete.
Övrig information:
OBS: Glöm ej att skicka in ditt cv och personliga brev på engelska.
Start: April
Plats: Stockholm city
Lön: Enligt överenskommelse.
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Receptionist, reception, administration, kontorsansvarig, kontor, office manager, office assistant, office coordinator, finans, service.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarl August Gratte 08-40024050
karlaugust.gratte@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2632650
Observera att sista ansökningsdag har passerat.