Kontorsansvarig Ekonom
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Köping eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2013-04-19Dina arbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi en ansvarsfull, representativ, driven kontorsansvarig.
Dina huvudsakliga ekonomiska arbetsuppgifter kommer att innebära:
• Löpande bokföring med månadsbokslut
• Leverantörs samt kundreskontra
• Förberedelse av bokslut till Revisor
• Löner
• Fakturering
Du kommer dessutom att vara spindeln i nätet när det gäller avtalshantering, marknadsföring, post/pappershantering, hemsida samt övrig administration.
ProfilSom person ser vi att du är ansvarstagande, trevlig samt kan ha många bollar i luften samtidigt.
Du skall ha minst 3 års erfarenhet från liknande ekonomijobb.
Placeringsort är Kvicksund.
Tjänsten är på heltid/ dagtid med tillsättning snarast.
Anställningsform, visstidsanställning om minst 6 månader med stora möjligheter till anställning av kund.
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-10
Ange följande referens när du ansöker: 860
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Lundqvist Cabrera 0735-179031
helena.lundqvist@arenapersonal.comFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1527531
Observera att sista ansökningsdag har passerat.