Kontorsadministratör till evenemangsföretag
Hero AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vill du hamna i ett spännande bolag som arbetar med Sveriges största evenemang?
Publiceringsdatum2012-05-21FöretagetVår kund driver och arrangerar de större evenemangen vi har i Sverige. Det kan vara allt från livekonserter, sportevenemang, liveupplevelser och shower. Organisationen fungerar som en beställande organ där man har helhetsansvar för att driva och genomföra evenemangen och allt runtom. Stabsfunktionen består av ledning, IT, ekonomi, sälj och marknad. Kontoret är beläget i Solna. Nu söker man en kontorsadministratör som kommer att hamna i en mycket flexibel och bred roll.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra den administrativa delen av företaget där du har en mycket bred roll med kontakytor över hela organisationen. Du ser till att allt flyter på kring den administrativa delen hos alla nyckelfunktioner. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Agera som administrativ assistent till ekonomi, sälj ?och marknadsansvarig
• Enklare fakturering, posthantering och ekonomisysslor
• Ansvarig för telefonin
• Uppdatering av intranät
• Skapa presentationsmaterial och powerpoints inför styrelsemöten
• Ansvarig mot leverantörer kring förhandlingar för kontorsmaskiner och material
• mfl
Möjligheter
Du kommer att komma in i en organisation med nybyggeskänsla. Det är en dynamisk miljö där alla har kul på jobbet och du har här möjlighet att bidra med ditt och växa med bolaget. Du kommer att stöta på roliga evenemang och vara med där det händer.
KvalifikationerVi söker dig som tycker om administration i kombination med en bred allt i allo-roll. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från administrativa uppgifter och enklare ekonomisysslor som fakturering.
Datorvana och vana av officepaketet är en självklarhet i rollen. Du ska även ha goda kommunikationskunskaper på engelska.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är i så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=213Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Kontorsadmin
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247,
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1248991
Observera att sista ansökningsdag har passerat.