Kontorsadministratör till evenemangsföretag

Hero AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vill du hamna i ett spännande bolag som arbetar med Sveriges största evenemang?

Publiceringsdatum
2012-05-21

Företaget
Vår kund driver och arrangerar de större evenemangen vi har i Sverige. Det kan vara allt från livekonserter, sportevenemang, liveupplevelser och shower. Organisationen fungerar som en beställande organ där man har helhetsansvar för att driva och genomföra evenemangen och allt runtom. Stabsfunktionen består av ledning, IT, ekonomi, sälj och marknad. Kontoret är beläget i Solna. Nu söker man en kontorsadministratör som kommer att hamna i en mycket flexibel och bred roll.

Om jobbet

Du kommer att tillhöra den administrativa delen av företaget där du har en mycket bred roll med kontakytor över hela organisationen. Du ser till att allt flyter på kring den administrativa delen hos alla nyckelfunktioner. Exempel på arbetsuppgifter är:

• Agera som administrativ assistent till ekonomi, sälj ?och marknadsansvarig
• Enklare fakturering, posthantering och ekonomisysslor
• Ansvarig för telefonin
• Uppdatering av intranät
• Skapa presentationsmaterial och powerpoints inför styrelsemöten
• Ansvarig mot leverantörer kring förhandlingar för kontorsmaskiner och material
• mfl

Möjligheter

Du kommer att komma in i en organisation med nybyggeskänsla. Det är en dynamisk miljö där alla har kul på jobbet och du har här möjlighet att bidra med ditt och växa med bolaget. Du kommer att stöta på roliga evenemang och vara med där det händer.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om administration i kombination med en bred allt i allo-roll. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från administrativa uppgifter och enklare ekonomisysslor som fakturering.
Datorvana och vana av officepaketet är en självklarhet i rollen. Du ska även ha goda kommunikationskunskaper på engelska.

Personliga krav

Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är i så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=213

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ange följande referens när du ansöker: Kontorsadmin
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Poria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247, rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1248991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: