Konsultuppdrag: Tengbom söker receptionist och administratör
Sifferverket I Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sifferverket I Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Vaxholm,
Täby eller i
hela Sverige Tengbom är ett av Nordens äldsta och ledande arkitektkontor. Deras vision är att skapa en innovativ och tidlös arkitektur med hus och miljöer som människor vill besöka, bo och leva i. Tengbom har cirka 500 medarbetare på tolv orter i Sverige och Finland. Tengbom står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism, innovation och funktion. de präglas av en entreprenörsdriven laganda som gör att de är en omtyckt och effektiv samarbetspartner som förverkligar sina uppdragsgivares tankar och visioner.
Vi söker en konsult för ett heltidsvikariat med start i oktober. Vi söker dessutom en receptionist för ett deltidsvikariat på 50% med start omgående. Se båda kravprofiler nedtill för mer information.
Vikariat föräldraledighet, heltid - Receptionist och administratör
start i oktober
Vi söker en receptionist och administratör till Tengboms huvudkontor i Stockholm. Tjänsten är ett
vikariat på heltid, med möjlighet till förlängning, med start i oktober/november.
Denna roll, med utgångspunkt i receptionen, passar en aktiv person som får energi av att skapa
trivsamma och städade arbetsmiljöer för sina kollegor. Kuddar att puffa har vi inte många, men desto
fler kaffekoppar på vift. Tengbom är 300 personer på kontoret - med andra ord ett stort torp att
hålla ordning på.
Arbetsuppgifterna i receptionen är breda och innefattar en mängd utmaningar, därför ser vi gärna att
du som söker huvudsakligen är flexibel, problemlösande, serviceinriktad, självgående och har bra
ordningssinne. Som receptionist och administratör är du ett stöd för samtliga kollegor på kontoret,
bland annat genom att ansvara för växeltelefonin, ta emot gäster och introducera nya kollegor, boka
mötesrum och rodda för optimala möten utifrån olika behov. När det kommer till att beställa
mat/lunch/fika och duka upp denna på ett attraktivt sätt är du ett proffs och likaså oumbärlig när det
kommer till att plocka undan efteråt. I tjänsten ingår även delaktighet i arrangemang och planering
av event och projekt, avtackningar, födelsedagsfirande osv. Här finns all möjlighet till egna initiativ
och idérikedom, något som vi uppmanar och uppmuntrar till på Tengbom.
Som receptionist och administratör ansvarar du även för posthantering, bud och paket, samt har
kontakt med leverantörer. Andra viktiga administrativa uppgifter är att hantera utlåningsmaterial på
kontoret samt hantera fakturor.
Vi söker dig som är intresserad av människor, är socialt lagd och som får energi av att ge ett glatt
första intryck för alla kollegor dagligen såväl som våra många gäster.
Receptionist och administratör - deltidstjänst (50%) tillträde snarast!
Vi söker omgående en receptionist och administratör på halvtid Tengboms huvudkontor i Stockholm.
Denna roll, med utgångspunkt i receptionen, passar en aktiv person som får energi av att skapa
trivsamma och städade arbetsmiljöer för sina kollegor. Kuddar att puffa har vi inte många, men desto
fler kaffekoppar på vift. Tengbom är 300 personer på kontoret - med andra ord ett stort torp att
hålla ordning på.
Arbetsuppgifterna i receptionen är breda och innefattar en mängd utmaningar, därför ser vi gärna att
du som söker huvudsakligen är flexibel, problemlösande, serviceinriktad, självgående och har bra
ordningssinne. Som receptionist och administratör är du ett stöd för samtliga kollegor på kontoret,
bland annat genom att ansvara för växeltelefonin, ta emot gäster och introducera nya kollegor, boka
mötesrum och rodda för optimala möten utifrån olika behov. När det kommer till att beställa
mat/lunch/fika och duka upp denna på ett attraktivt sätt är du ett proffs och likaså oumbärlig när det
kommer till att plocka undan efteråt. I tjänsten ingår även delaktighet i arrangemang och planering
av event och projekt, avtackningar, födelsedagsfirande osv. Här finns all möjlighet till egna initiativ
och idérikedom, något som vi uppmanar och uppmuntrar till på Tengbom.
Som receptionist och administratör ansvarar du även för posthantering, bud och paket, samt har
kontakt med leverantörer. Andra viktiga administrativa uppgifter är att hantera utlåningsmaterial på
kontoret samt hantera fakturor.
Erfarenhet av eller inom följande är meriterande:
Projektledning
Event
Catering
In Design
Photoshop
Vi söker dig som är intresserad av människor, är socialt lagd och som får energi av att ge ett glatt
första intryck för alla kollegor dagligen såväl som våra många gäster.
Till båda rollerna; drömmer vi om dig som...
Är en glädjespridare och prestigelöst tar dig an arbetsuppgifter både högt och lågt
Har ett naturligt ordningssinne och brinner för att skapa en god arbetsmiljö
Tål stressiga dagar och ett högt tempo, samt tar ansvar och agerar självgående i dessa situationer
Har god samarbetsförmåga och är intresserad av
Uppdragen är i Stockholm. Om du tycker att någon av profilerna passar in på dig tveka inte med att ansöka via länken nedan. Vi intervjuar fortlöpande. Vill du veta mer kan du kontakta Fredrik Hain på 0730-88 78 84 eller
fredrik.hain@sifferverket.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat
Publiceringsdatum2017-09-04ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-12
Ange följande referens när du ansöker: verket10584
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSifferverket i Sverige AB
AdressSifferverket i Sverige AB
Kungsgatan 29
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 29
Jobbnummer 3677631
Observera att sista ansökningsdag har passerat.