Konsultchef till bemanning av medicinska sekreterare i Göteborg

Centric Care / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centric Care i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Om uppdraget

Vårt affärsområde Medicinska sekreterare behöver utökas med en konsultchef till vårt huvudkontor i Göteborg.
På vårt kontor i Göteborg delar vi lokaler med vårt systerföretag Centric Professionals vilket innebär att du inräknat dina kollegor på Care kommer att få många kollegor i ett högpresterande och välkomnande klimat.

Publiceringsdatum
2016-10-26

Arbetsuppgifter
Som Konsultchef ansvarar för ett eget område vilket innebär rekrytering, bemanning och sälj. Du ansvarar för hela bemanningsprocessen från kravprofil till tillsättning av uppdrag. Det innefattar matchning, annonsering, urval, kundkontakt och referenstagning. Försäljningen bedrivs mot befintliga och presumtiva kunder. Arbetet genomförs självständigt i samarbete med regionsansvarig utefter förväntade resultat och mål. Under alla processer är administration en ständigt närvarande uppgift och som konsultchef har du ett stort ansvar för att dina kunder får bra leverans med en hög servicegrad.

Om företaget
Vi på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vårdyrket för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt. Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, psykologer och socionomer.
Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan år 2000 och är idag ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag.

Profil
Som konsultchef krävs det att du har ett starkt driv, är engagerad, säljande och serviceinriktad. Rollen är komplex och arbetstempot högt med försäljning, rekrytering, bemanning och du måste ha förmågan att prioritera dagligen och vara lösningsorienterad.
Förmågan att kommunicera, skapa och vårda relationer är något du behärskar och tycker är roligt.

Du bör ha en akademisk examen och minst 5 års arbetslivserfarenhet. Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Eftersom du kommer att besöka kunder och konsulter så är B-körkort ett krav.
Har du en säljande personlighet och tror att du skulle passa in i rollen så är du välkommen med din ansökan!

Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.

Sista ansökningsdag är den 21 November
Märk din ansökan med "Konsultchef Göteborg"
Har du frågor kontakta Linda Uddén via mejl: linda.udden@centric.eu eller ring 0760-281939

Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4659
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Udden linda.udden@centric.eu

Företag
Centric Care

Adress
Centric Care
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg

Kontorsadress
Lindholmspiren 9, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3127885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centric Care

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centric Care: