Können sie Deutsch sprechen und schreiben? Kundendienstmitarbei

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2022-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Können sie Deutsch sprechen und schreiben? Kundendienstmitarbei" (publicerad 2022-03-07) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Talar du tyska flytande och hanterar språket lika bra i skrift? Då söker vi dig som vill bli en viktig del i vår kundserviceupplevelse för en av våra kunder inom resor- och upplevelsebranschen!

Nu söker vi nya stjärnor som vill starta vintern och jobba i vårt härliga gäng på Xzakt Kundrelation tillsammans med vår kund i Gävle!

Som kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, mail och chatt. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera världens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden! För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Då detta är ett uppdrag för ett av nordens största företag inom resor- och upplevelser så ser vi gärna att du har intresse och uppskattar dessa typer av aktiviteter!

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:

• Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
• Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
• Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
• Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
• Behärskar tyska i så väl tal som skrift och kan svenska samt engelska.

Vårt erbjudande:

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget. Tjänsten är på heltid.

Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-02-23

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xzakt Kundrelation AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com

Jobbnummer
6371605

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: