Konferensvärdinna till en investmentbank
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
2016-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konferensvärdinna till en investmentbank" (publicerad 2017-02-27) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om tjänsten:
För omgående start söker vi nu för kunds räkning en konferensvärdinna till ett heltidsuppdrag. Kunden är en partnerägd investmentbank med huvudkontor i centrala Stockholm, beläget i ljusa toppmoderna lokaler med vacker utsikt över staden. Som konferensvärdinna ansvar du för den dagliga driften av konferensavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att ta emot besökare och gäster på ett välkomnande och professionellt sätt - samt hänvisa dem till rätt konferensrum. Inför respektive möte förbereder du kaffe, vatten, luncher, fika mm samt ansvarar för beställningar och inköp. Vidare ser du till att all teknik fungerar i konferensrummen, exempelvis konferenstelefoner och videosamtal samt ser till att kontoret och alla allmänna utrymmen hålls rent och snyggt. Vid behov kommer du få stötta övriga administrationsteamet, exempelvis receptionen. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 08.00-17.00 eller 09.00-18.00. Uppdraget startar omgående så du måste vara tillgänglig att börja arbeta senast inom två veckor.
Vem söker vi:
Vi söker dig som tidigare har arbetat som konferensvärdinna och det är meriterande om du har erfarenhet som servitris. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du social, positiv och flexibel. En självklarhet är att du är serviceminded och prestigelös. Du är självgående, organiserad, initiativtagande och lösningsorienterad. För att lyckas i rollen har du även skinn på näsan, ett öga för detaljer och förmågan att alltid ligga steget före.
Skicka in din ansökan omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-09-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM
KontorsadressRP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3071209
Observera att sista ansökningsdag har passerat.