Kommunikativ telefonuppföljare för migreringsprojekt
Komet Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker två kommunikativa konsulter för telefonuppföljning och kundvägledning i ett omfattande migreringsprojekt hos en av våra uppdragsgivare.
Vår kund är ett framgångsrikt nordiskt företag som är ledande inom e-handelslösningar och betalterminaler och sitter i trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad.
Företaget står just nu inför projektet att flytta över alla sina kunder från en e-handelsplattform till en annan och behöver i detta hjälp och samarbete från alla berörda kunder. Information om hur man går tillväga för att genomföra migreringen kommer per mail att skickas ut till alla små och medelstora kundföretag och din roll kommer vara att ringa runt till dessa och följa upp informationsutskicket och påminna kunderna om att följa instruktionerna i mailet. Du kommer även att ta emot eventuella frågor och vägleda kunderna i hur de ska genomföra migreringen.
Är du den vi söker?
Du som söker har troligen någon tidigare erfarenhet av telefonarbete, gärna från service- eller supportinriktad roll inom kundtjänst. Du är tydlig och pedagogisk med en trevlig approach och telefonröst. Vidare är du noggrann och strukturerad med förmåga att lägga upp ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har tidigare erfarenhet av MS Office och är bekväm med att hantera information i Excel. Vidare är du flytande i det svenska språket med goda kunskaper även i engelska.
Du erbjuds möjlighet till ett roligt och meriterande uppdrag på ett internationellt företag i en spännande bransch. Låter det som ett projekt för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan!
Eftersom startdatum är snarast möjligt kommer vi att intervjua löpande och platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Detta är uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet för arbete ute hos vår kund.
Information om uppdraget:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid fram till 30 november med chans till förlängning
Arbetstid: Kontorstider, kl 8-17
Lön: 110kr/timme + semesterersättning
Publiceringsdatum2013-10-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-AS, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1665975
Observera att sista ansökningsdag har passerat.