Klara söker sjuksköterskor till psykiatriuppdrag i Halmstad
Klara D AB / Sjuksköterskejobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klara D AB i Halmstad,
Laholm,
Falkenberg,
Ängelholm,
Bräcke eller i
hela Sverige Klara söker
för kunds räkning sjuksköterskor för ett längre uppdrag inom Psykiatrin Heldygnsvård under tidsperiod 200817-210131.
Ort
Göteborg
Publiceringsdatum2020-08-13Dina arbetsuppgifterSedvanliga ssk uppgifter inom psykiatrisk heldygnsvård.
Arbetstider: dag/kväll och natt
KvalifikationerSjuksköterskeexamen med minst 2 års yrkeserfarenhet.
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
Dina personliga egenskaperSom person är du flexibel, lösningsorienterad och initiativtagande. I din roll bidrar du med kvalitet, service och ett gott bemötande åt alla
Du är trygg i din profession och har ett patientfokuserat arbetssätt
Om arbetsgivaren
Klara är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag. Det innebär att vi följer kollektivavtal med riktig tjänstepension, sjuklön och att vi har ansvarsförsäkring. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och rekryteringsbonus.
Klara är en trygg och lyhörd arbetsgivare för dig som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar i din roll som sjuksköterska
Så ansöker duUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan
Har frågor om den utannonserade tjänsten är du välkommen att kontakta oss
Besök gärna vår hemsida
www.klarakompetens.se samt följ oss på Facebook och Instagram
Tillsättning
200817
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKlara D AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4659".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Klara D AB (org.nr 556578-0847),
https://www.klarakompetens.se/ Jobbnummer 5319211
Observera att sista ansökningsdag har passerat.