Kassabiträde till Ärvinge krog
Casa Eva Suarez/ Bällsta Bro Värdshus / Kassapersonalsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kassapersonalsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Casa Eva Suarez/ Bällsta Bro Värdshus i Sundbyberg,
Solna eller i
hela Sverige Bällstabro värdshus är en mycket populär lunchkrog och kommer nu att öppna en "syster restaurang" Ärvinge krog. Restaurangen har drivits av Familjen Suarez i 30 års tid och serverar ca 800 bricklunch/dag. Maten är traditionell och
internationell husmanskost. Kvällsarrangemang förekommer ca 3
gånger/månaden.
Vi behöver nu utöka vårt team med 1 kassabiträde.
Vi söker nu dig som är ett kreativt och ambitiöst kassabiträde med ca 5 års erfarenhet inom yrket.
Vi värdesätter en positiv attityd, god kommunikativ förmåga, hög
arbetsmoral och en strävan att fullfölja ditt arbete med en
hundraprocentig insats. Är du dessutom flexibel, har ett genuint
matintresse och har lätt för att samarbeta passar du bra in i vårt team!
Arbetstiderna är mellan från 05.00 - 14.00 vardagar. Helger och röda dagar är restaurangen stängd (perfekt tider för dig som värdesätter tid med familj, släkt och vänner). Vi har kollektivavtal men diskuterar även lön du har det som krävs och lite till.
Vi ser helst att ni skickar er ansökan via mejl. Vi ser helst att ni har både utbildning och erfarenhet inom restaurang. Lång erfarenhet kompenserar utbildning.
Vi vill ha ett
personligt brev samt en cv. Uppge gärna lönekrav samt 3 referenser
som vi kan kontakta.
Välkommen med ansökan till
Miguel Suarez
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är till att börja med en 100%. Du får provanställning på 6 månader som sedan övergår till en fast anställning.
Publiceringsdatum2018-05-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-30
FöretagCasa Eva Suarez/ Bällsta Bro Värdshus
AdressCasa Eva Suarez/ Bällsta Bro Värdshus
Box 1220
17224 SUNDBYBERG
KontorsadressEsplanaden 3 D
Jobbnummer 4172497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.