KAM-administratör
Presto AB / Receptionistjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Katrineholm,
Vingåker,
Flen,
Finspång,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Presto AB i Katrineholm,
Örebro,
Västerås,
Linköping,
Stockholm eller i
hela Sverige Älskar du kontakten med kunder och kollegor, har en administrativ ådra i världsklass, är en stjärna på service både över telefon och i det personliga mötet? Då kan du vara vår nya KAM-administratör.
Om rollen
Vi söker en kollega till den kommersiella organisationen och avdelningen centrala avtal för att fortsätta upprätthålla vår höga servicenivå. I denna tjänst kommer du att jobba nära verksamheten och vara stöd till våra KAM-koordinatorer. Tjänsten är ett vikariat vilken förväntas pågå i ett år. I din introduktion får du en grundutbildning i verksamheten och dina arbetsuppgifter samt gott om stöd från kollegor, för att du ska ha förutsättningar att lyckas i rollen.
Du kommer rapportera till Gruppchef Projekt & Administration för centrala avtal.
Presto värnar om att erbjuda interna utvecklingsmöjligheter. Om du är intresserad av att tillfälligt byta tjänst internt och du är slutkandidat kommer rekryterande chef, efter samtal med dig, ta kontakt med din nuvarande chef för att se över möjligheterna till tjänstledigt i din nuvarande roll. Om du har frågor kring tjänsten eller praktiska förutsättningar, vänligen hör av dig till rekryterande chef Christel Löfvendahl.
Lite om vad du förväntas göra
• Hantera interna och externa supportärenden.
• Stötta brandskyddstekniker i frågor gällande centrala avtal och samordna uppdrag till kund.
• Hantera inkommande ärenden via mail och ta emot och fördela arbetsorder.
• Sköta tillhörande administration såsom att registrera, fakturera och kreditera arbetsorder samt sköta registervård.
• Upprätta/ justera prislistor, serviceadresser och certifikat.
• Övriga administrativa uppgifter.
• Utveckla och förbättra administrativa processer.
Vi söker dig som
• Har tidigare relevant arbetslivserfarenhet från t ex kundtjänst där du även hanterat administrativa uppgifter.
• Har god datorvana eftersom arbete kommer utföras i olika IT- system samt att du är trygg i att kommunicera via telefon och mail.
• Är obehindrad i svenska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete eller som servicetekniker samt om du har erfarenhet från ekonomi och fakturahantering.
Som person är du:
• Serviceinriktad
• Samarbetsvillig
• Noggrann
• Självgående
Det praktiska
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Katrineholm
Omfattning: Vikariat, ett år.
Arbetstider: Vardagar mellan kl. 07:30-16:30. 40 timmar/vecka.
Förmåner: Friskvårdsbidrag om 3000 kr per år, kollektivavtalad tjänstepension.
Eftersom Presto verkar i säkerhetsbranschen kommer vi genomföra en säkerhetsprövning på slutkandidaten vilket innebär att belastningsregister, kreditprövning och drogtest ska vara utan anmärkning för att erbjudas anställning hos Presto.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Publiceringsdatum2023-05-22Om företagetPresto AB grundades 1959 och är Nordens ledande aktör inom brandsäkerhet. Vi utbildar människor, installerar system, analyserar risker och utvecklar nya sätt och lösningar som skapar trygghet och värden i vardagen. Vi stöttar, diskuterar och ger råd. Vi servar, upptäcker och hör av oss . Vi ligger steget före. Varje år besöker vi 60 000 kunder, utbildar 40 000 deltagare och återvinner 100 000 brandsläckare vid vår anläggning i Katrineholm. Det är så vi skapar ett tryggt, modernt och hållbart brandskydd. Presto omsätter drygt 1 miljard kronor.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Presto AB (org.nr 556112-0584),
http://www.presto.se Arbetsplats Presto
Jobbnummer 7804953
Observera att sista ansökningsdag har passerat.