Junior Redovisningsekonom till expansivt bolag!

A Hub AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Kvalitet, kundservice och långsiktighet. Hos vår kund får du möjlighet att arbeta i en ung och snabbfotad organisation med stor kompetens om hur man löser sina kunders transportbehov.

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET:

Vår kund är ett internationellt företag med fokus på specialtransporter inom specifika branscher. Företaget är grundat i Sverige, är privatägt och har kontor i Sverige, Danmark, Finland, Schweiz, Holland, England, Hongkong, Singapore och USA. Medarbetarna är företagets viktigaste resurser och entreprenörskänslan är påtaglig. Man gör verkligen det lilla extra inte bara för att lösa kundernas behov, utan även för att säkerställa att allt går som planerat, hela vägen fram till destinationen.

Som Junior Redovisningsekonom ingår du i ett mindre team. Det är meriterande ifall du har jobbat något år eller två med redovisning eller som ekonomiassistent på en ekonomiavdelning. I din roll kommer du arbeta självständigt med bl.a leverantörs-och kundreskontran. Även andra arbetsuppgifter tillkommer och kontakt mot den finska och danska marknaden sker frekvent.

Vi ser gärna att du har kunskaper i Excel och har tidigare erfarenhet av att ha jobbat i något bokföringssystem, men detta är inget krav.

DU ERBJUDS:

• Att arbeta på ett attraktivt och snabbrörligt företag där ditt arbete kommer att göra skillnad.
• Möjlighet att verka i ett företag med en ung kultur där varje dag innehåller nya och spännande utmaningar.
• Goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget på nationell såväl som internationell nivå.

EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER:

• Helhetsansvar för kund-och leverantörsreskontran.
• Löpande bokföring och avstämningar.
• Delaktig i månads- och årsbokslut.
• In- och utbetalningar.
• Kvittoredovisning, tidsavvikelser etc.
• Moms- och skattedeklarationer.

VI SÖKER DIG SOM:

• Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område.
• Behärskar Officepaketet.
• Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.
• Tycker om att arbeta i lag och sträva mot att nå gemensamma mål.

SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR:

• Strukturerad. Du har lätt för att sätta en tydlig struktur i ditt arbete och arbetar sedan utifrån de prioriteringar som råder.
• Noggrann och kvalitetsmedveten. Det är viktigt för dig att leverera i absolut toppklass där du är uppmärksam på detaljer, följer upp och säkerhetsställer ditt arbete.
• Problemlösande. Kan lyssna in de utmaningar som finns och arbeta lösningsorienterat mot uppkomna problem.
• Ansvarstagande. Du äger problemet från ax till limpa och säkerställer att det löses på bästa sätt.
• Orädd. Att ställas inför nya situationer är inget du räds, likaså är du bekväm med att skapa nya relationer både internt och externt.

Hoppas vi har fångat ditt intresse!

ÖVRIGT:

Start: Q1.

Arbetstider: Heltid, tillsvidare.

Plats: Stockholm.

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-11-11

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
A Hub AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656), https://a-hub.se

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
Mango Castello Dahlström
mango@a-hub.se
0708-234172

Jobbnummer
7163681

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: