Junior HR/Sales Coordinator till internationellt konsultbolag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-12-05Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en erfaren administratör som kan arbeta som HR/Sales Coordinator hos ett internationellt konsultbolag. Denna tjänst är på heltid med omgående start och kontoret ligger i centrala Stockholm i fina lokaler på Kungsholmen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Koordinera och administrera information åt HR/Sälj
• Koordinera allt i processen kring anställningar (onboarding/offboarding)
• Arbeta med ad hoc uppgifter som stöd åt ledningsgruppen inom HR/Sälj
• Hjälpa till med att boka möten, dokumentera information och stötta cheferna i det dagliga arbetet
• Koordinera vid rekryteringsaktivteter och interna event
Vem är du?
Vi söker dig som är en högpresterande person och skicklig administratör som lockas av en global miljö med höga krav. Du är i början av din karriär och är hungrig på att arbeta. Krav för tjänsten är:
• Universitetsexamen inom HR/administration
• 1-2 års administrativ erfarenhet då detta är en junior roll
• Goda IT-kunskaper, främst i MS Excel och Powerpoint
• Obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift
• Nyfiken och intresserad av att arbeta i konsultbolag med stark internationell prägel
Som person är du strukturerad, detaljmedveten, har en mycket god analytisk förmåga och ett starkt intresse för HR och Säljprocesser. Du är ödmjuk men samtidigt orädd och engagerad. Vidare bör du vara öppen, samarbetsvillig, stresstålig och kommunikativ. Då du kommer att samarbeta med kollegor runt om i hela världen är det meriterande om du är kunnig inom andra språk samt om du har erfarenhet från internationella organisationer.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet och är till en början förlagd till 6 månader med möjligheter till förlängning. Du erbjuds en tjänst hos ett väldigt spännande företag i en internationell miljö. Du kommer att arbeta tillsammans med otroligt kompetenta kollegor och få chansen att lära dig mycket inom flera viktiga delar hos ett globalt företag.
Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef
victoria.dall@jurek.se.
Start
15:e januari
ErsättningEnl. ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3838716
Observera att sista ansökningsdag har passerat.