Junior Account Manager till Ryska Posten AB

Rp Rekrytering Bemanning AB / Säljarjobb / Stockholm
2021-06-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Account Manager till Ryska Posten AB" (publicerad 2021-10-25) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten AB söker en Junior Account Manager till deras kontor på Gärdet i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

Sedan starten 1998 har Ryska Posten AB levererat service i Stockholm. Ryska Posten startade som en budfirma men har idag växt till vara ett helserviceföretag med olika grenar inom event, bemanning, skafferi och allt-i-allo. Allt i linje för att kunna erbjuda deras företagskunder den service de behöver. Det har nu öppnats upp en plats i moderbolaget på budsidan.

OM TJÄNSTEN

Tjänsten som Junior Account Manager är en bred roll där du kommer att få arbeta med varierande arbetsuppgifter som att gå på kundmöten, prospektera fram nya kunder samt boka möten med nya och befintliga kunder. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag till fredag. Ryska Posten har sitt kontor i ljusa lokaler på Sandhamnsgatan vid Gärdet i Stockholm.

Ryska Postens säljavdelning är uppdelad i två team där du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team om 4-5 personer med fokus på nykundsförsäljning.

Publiceringsdatum
2021-06-23

Arbetsuppgifter
Som Junior Account Manager kommer du att arbeta med arbetsuppgifter så som:

• Genomföra möten ute hos kund
• Prospektera nya kunder
• Boka möten med både nykund och befintlig kund

Rollen innefattar även en hel del kalla samtal och kräver därför att du är en nyfiken och orädd person som brinner för att skapa nya relationer. Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett etablerat företag och få mer erfarenhet i rollen som säljare. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har ett par års erfarenhet av B2B-försäljning
• Kan uttrycka sig väl på svenska som engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat i CRM-system sedan tidigare
• Har en eftergymnasial utbildning

Som person är du driven, social och energisk. Du är inte rädd för att bjuda på dig själv och du motiveras av att skapa nya kontakter. Utöver detta är du serviceminded, prestigelös och trivs i en öppen och lösningsorienterad miljö.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se (mailto:rekrytering.bemanning@ryskaposten.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5827949

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: