Jr. handläggare som vill arbeta med kredit- och betallösningar p
Perido AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Jr. handläggare som vill arbeta med kredit- och betallösningar p" (publicerad 2017-12-19) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Kungsbacka,
Ale eller i
hela Sverige Perido söker för kunds räkning en person som tidigare arbetat administrativt och som nu vill axla en utvecklande roll hos en av landets storbanker, med placering i centrala Göteborg.
I denna roll arbetar du med betalningslösningar för import och export, kreditbrev, kreditlösningar, remburser, utländskt inkasso och dokumentation vilket i sin tur skall utvärderas, hanteras och bearbetas. Vidare kommer du att ha hand om korrespondens, ge support och ekonomisk rådgivning gällande betalningslösningarna till bankens kunder och klienter. Detta är en roll med många kontaktytor och vi tror att du är en skarp problemlösare som gärna kommer med innovativa lösningar. Vi tror även att du är nyfiken på bankbranschen och att du ser fram emot att utvecklas och lära dig mycket i din roll. Du har en positiv attityd och arbetar bra i grupp!
Är du rätt person för uppdraget? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-12-12Kravprofil för detta jobb• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande
• 0-2 års erfarenhet av administration/ekonomi
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriter
• Det är meriterande om du talar något ytterligare språk förutom svenska och engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i minst 9 månader. Tillträde efter årsskiftet.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Har du tidigare erfarenhet av en administrativ roll där noggrannhet och ett öga för detaljer varit viktigt? Skulle du trivas i en kommunikativ roll där kundnöjdhet är din största fokus? Är du dessutom en lagspelare? Kan detta vara ett uppdrag för dig?
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 330033LH i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-11
Ange följande referens när du ansöker: 330033LH
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 3850708
Observera att sista ansökningsdag har passerat.