Jollyroom söker Norsktalande Kundserviceagenter!
Jollyroom AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens största barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm och en i Oslo. Vår personalstyrka utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Vi letar efter våra nästa stjärnor till det norska kundserviceteamet!
Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN! Glada medarbetare som ger enastående service till våra kunder är nyckeln till att uppnå vårt mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på platsen i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Var med oss!
Vårt kundtjänst team består för närvarande av individer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att de alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i den här beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
We work together, we are brave and we create value for the customer - är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
• Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt för våra norska & svenska kunder
• Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar
• Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi tror att du har följande bakgrund:
• Flytande kunskaper i både skrift och tal i norska
• God kommunikationsförmåga på engelska & svenska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Fördelar med att jobba hos oss:
• Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
• Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
• Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
• Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
• Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg
• Start: Omgående eller enligt ÖK
• Omfattning: Heltid, 40 h/veckan (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
• Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
• Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post;
annett.hanna@jollyroom.seBlev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg ->
https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ Vi har öppnat en butik i Oslo! ->
https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jollyroom AB (org.nr 556815-7159)
Arbetsplats Jollyroom
Jobbnummer 8550746
Observera att sista ansökningsdag har passerat.