Jobba som teamleder inom kundtjänst för en e-handel!
New Terms AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos New Terms AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Har du flera års erfarenhet av kundtjänst och förmågan att vägleda och motivera en grupp mot utmärkta resultat? Vi söker efter vassa kundtjänstmedarbetare med ambitioner att jobba som teamleaders till ett eventuellt uppdrag inom e-handeln!
Om uppdragsgivaren
Våra uppdragsgivare är svenska e-handlare som är verksamma inom olika branscher. Oavsett om du brinner för inredning, sport- och outdoorlivet, skönhet- och hudvårdsbranschen så jobbar vi med uppdragsgivare inom ditt intresseområde. Nu söker vi en engagerad person som kan bidra med en förstklassig kundtjänstupplevelse till e-handelns kunder. Ansök och skapa en profil på Jappa för att vara aktuell för ett eventuellt uppdrag med start i sommar.
Om uppdraget
Som teamleader ansvarar du för en mindre grupp kundservicemedarbetare och säkerställer att alla gör sitt bästa för att besvara produkt- och leveransrelaterade frågor samt upprätthålla relationen med e-handelns kunder. I denna koordinerande roll leder du gruppens arbete, vägleder och förser kollegor med relevant information samt motiverar teamet att nå uppsatta KPIer. Du bidrar med insikter för att effektivisera arbetet och skapar en trygg och trivsam arbetsmiljö för dina kollegor.
Vem är du?
Du är en strukturerad, självsäker och social person. Du har troligen haft andra ledande roller samt erfarenhet inom traditionell kundtjänst via telefon, chatt, mejl och är välbekant med hela processen. Vi tror att du är någon som kan skapa en positiv arbetsmiljö för ditt team och samtidigt motivera andra att göra ett bra jobb.
Arbetsuppgifter innefattar
Leda ett mindre team av kundtjänstmedarbetare
Koordinera teamets arbete
Daglig kommunikation med e-handelns kunder, hantering av leveransspårning, kontakt med externa leverantörer samt samarbete med interna partners
Dagligt kundtjänstarbete i Zendesk
Identifiera brister och föreslå förbättringar för att effektivisera och optimera arbete
Krav och meriter
Eftergymnasial utbildning
Minst tre års erfarenhet inom kundtjänst
Erfarenhet av att arbeta i Zendesk och med kundtjänstrelaterade uppgifter
Förmåga att analysera och agera utifrån relevanta KPI
Grundläggande förståelse för daglig e-handelsdrift
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Strukturerad arbetssätt, stark planeringsförmåga och vana vid att arbeta mot deadlines
Ansökan
För att kunna ansöka till Jappas uppdrag behöver du skapa en konsultprofil i vår plattform och sedan skicka in din ansökan. Genom att göra detta blir din kompetens även synlig för andra uppdragsgivare som letar efter e-handelskonsulter inför framtida uppdrag. Lägg ner 10-15 minuter på att skapa din konsultprofil idag för att vara i spel för spännande e-handelsprojekt!
Sista ansökningsdagen för detta uppdrag är 2024-06-17. Observera att rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
• *******************************************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivare New Terms AB (org.nr 556986-8606),
https://www.jappa.jobs/jobba Jobbnummer 8747312
Observera att sista ansökningsdag har passerat.