Jobba som personlig assistent i Ulricehamn, vakennatt och dag
Göteborgskooperativet För Independent Living, Gi / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Ulricehamn,
Borås,
Mullsjö,
Tranemo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Göteborgskooperativet För Independent Living, Gi i Ulricehamn,
Borås,
Mullsjö,
Tranemo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Jag behöver utöka min fantastiska assistentgrupp.
Så bor du i eller i närheten av Ulricehamn är du välkommen och söka. Jag och min man har helt nyligen flyttat hit till en villa som anpassats efter mitt funktionshinder (ALS) så jag tycker själv att du som assistent har en god arbetsmiljö med div hjälpmedel. Innan jag blev sjuk arbetade jag som matte och fysiklärare. Jag tycker om att planera måltider, lyssna på ljudböcker och samtala med assistenter. Jag kommunicerar med en bokstavstavla.
Jag söker i första hand kvinnor som assistenter. Det är en fördel om du arbetat med TRAK (andningshjälp), taklyft, permobil, sond
Jag har dubbelassistans dygnets alla timmar.
Arbetspassen är fördelade enligt följande:
Dagpass 08.00-21.00, Dygnpass 08.00 - 08.00 med "sovande jour" 00.00.6.30, vakennatt 21.00 - 08.00
Du börjar som timanställd men det finns möjlighet att det senare övergår till en visstidsanställning så länge uppdraget varar.
Tillträde: omgående
Kollektivavtal Kommunal-KFO. Lön enligt överenskommelse.
Intervjuer kommer att hållas löpande så sök redan idag om du är intresserad.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2020-08-04ErsättningLön enl överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGöteborgskooperativet För Independent Living, Gi
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Göteborgskooperativet För Independent Living, Gi,
http://www.gil.se Arbetsplats GIL
Jobbnummer 5310304
Observera att sista ansökningsdag har passerat.