Jobba med världsklassig service i Hi3G's kundtjänst i Göteborg!
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vill du jobba med kundservice på hög nivå och samtidigt skaffa dig en grymt bra erfarenhet för framtiden? I mobiloperatören 3's kundtjänst på Teleperformance i Göteborg får du chans att utvecklas utifrån din personlighet och potential. Genom att ge förstklassig service hjälper du kunder att hitta lösningar på sina problem varje dag. Du arbetar i ett riktigt stort och härligt team och blir en del av ett företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vänta inte - sök jobbet redan idag!
Vad måste jag kunna innan jag börjar jobba i Hi3G's kundtjänst på Teleperformance i Göteborg?
Du ska utan problem kunna föra en konversation på svenska och inte vara rädd för att ta emot samtal som kräver att du pratar engelska.
Tjänsten passar både dig som har jobbat från liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, men också för dig som saknar tidigare erfarenhet. Det viktigaste här är att du har viljan, engagemanget och brinner för service! Verktygen, coachningen och utbildningen får du på Hi3G.
För att vara aktuell måste du ha fyllt 18 år.
Vad gör man i Hi3G's kundtjänst?
Som en del av deras team är du ansiktet utåt och representerar mobiloperatören 3's produkter och varumärke.
I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt.
Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande:
• Abonnemang
• Produkter
• Fakturor
• Teknisk support.
I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.
Kundupplevelsen är nummer ett för Teleperformance och Hi3G. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Hi3G, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.
Hur söker jag jobbet?
Det är superlätt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2. Jag kan också nås på telefon 031-631555
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan inom 2-3 veckor, antingen via telefon eller mail.
Vad kan ni erbjuda mig?
• Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare:
• Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem. Allt enligt kollektiv avtal med Unionen
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-05-02ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-07
Ange följande referens när du ansöker: 20538
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Johnsson
johanna.johnsson@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
41104
41104 1480
KontorsadressLilla Bommen 5a
Jobbnummer 3471691
Observera att sista ansökningsdag har passerat.