Jobba med finsk kundsupport för en spännande e-handelsaktör i St

New Terms AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos New Terms AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi på Jappa söker nu efter positiva personer som vill jobba extra med att leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser mot finska kunder för en av våra snabbt växande e-handelskunder.
Vår kund är verksam inom försäljning av möbler och inredning. Kunden expanderar just nu kraftigt sin e-handel - och de behöver nu öka sin kundtjänst.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att besvara frågor som inkommer via olika kanaler till kunden. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetet är primärt vardagar på deltid. Detta kan förändras och ökas vid behov och enligt överenskommelse mellan kund och uppdragstagare.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Jobbet startar omgående och utvärdering av kandidater görs löpande.

Publiceringsdatum
2022-02-14

Kravprofil för detta jobb
• Som lägst gymnasiekompetens
• Minst 1 års erfarenhet av kundservicearbete - meriterande om du arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på finska och engelska, övriga språk är ett plus.
• Du ska ha jobbat i något av de system som idag används för kundtjänstarbete inom e-handeln, exempelvis Zendesk eller Visma, och vara bekväm i minst en plattform.
• För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint mat- eller bakintresse.
• Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
• ********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
New Terms AB

Arbetsgivare
New Terms AB (org.nr 556986-8606), http://www.jappa.jobs
114 39  STOCKHOLM

Arbetsplats
Jappas kund

Jobbnummer
6341400

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från New Terms AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos New Terms AB: