Jensen Komvux Söker Administratör
Jensen Education AB / Kontorsjobb / Stockholm
2019-10-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Jensen Komvux Söker Administratör" (publicerad 2020-01-30) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jensen Education AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. Företaget präglas av tydliga värderingar och engagemang för människors utveckling. Vi har en tydlig hälsoinriktning med betoning på fysiskt och mentalt välbefinnande. I din roll som administratör ansvarar du för en eller flera uppdragsgivare. Dina viktigaste uppgifter är att utveckla och utföra administrativa rutiner samt att ge hög service till våra elever. Du arbetar i nära samarbete med ett framgångsrikt team av administratörer med uppgift att säkerställa effektivitet och kvalitet i kontakten med våra uppdragsgivare och elever.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I rollen som administratör är du vår kontaktperson mot uppdragsgivare och elever. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att administrera antagning, uppföljning och betygshantering samt att ge kundservice till våra elever, lärare och uppdragsgivare via besök, telefon och mejl. I ansvaret ingår även att utveckla och effektivisera administrativa processer. Du bidrar tillsammans med dina kollegor aktivt till utveckling och tar ansvar för att verksamheten når sina mål. Utöver de ordinarie arbetsupgifterna finns det möjlighet att driva projekt.
Publiceringsdatum2019-10-28KvalifikationerVi söker dig som är kvalitetsmedveten och strukturerad. Du har vana att arbeta processinriktat med fokus på effektivitet och kvalitet i varje del av ditt uppdrag. Du har gedigen erfarehet av liknande arbetsuppgifter med mycket kundkontakt, internt och externt. Du har en 3-årig gymnasieutbildning i grunden och gärna en utbildning eller kurs inom service- eller administrationsyrket. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning. Du ska ha vana av att arbeta i olika administrativa datasystem och lätt att sätta dig in i nya systemstöd. Du har ett engagemang och driv utöver det vanliga. Du är serviceinriktad och har stort kundfokus. Som person är du kvalitetsmedveten och strukturerad. Du är kreativ och öppen för nya idéer och synpunkter. Du har en hälsoinriktad livsstil.
Anställningsform
Tjänstern är tillsvidare på heltid. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning.
Din ansökan
Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Kontaktuppgifter
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Johanna Lokeheim, rektor, på e-post
johanna.lokeheim@jenseneducation.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
JENSEN education grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och långsiktiga ägare. JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de flesta större städer runtom i Sverige. Vårt utbildningskoncept "Träning för verkligheten och bildning som mål"genomsyrar all verksamhet.
Vi har förtroendet att utbilda ca 9 000 studerande inom fem olika verksamhetsområden - förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning och yrkeshögskola. JENSEN education har 700 medarbetare och omsätter 700 MSEK.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJensen Education AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jensen Education AB (org.nr 556532-7201),
http://www.jenseneducation.se/ Arbetsplats Jensen Education
Jobbnummer 4853160
Observera att sista ansökningsdag har passerat.