IT-supporttekniker / IT-tekniker till Evoko
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-05-02FöretagetEvoko är ett svenskt innovativt företag vars mål är att göra möten enklare, mer kostnadseffektiva och stilrena. De erbjuder bland annat produkter som förenklar telefonmöten och bokning av rum. Evoko består av ett dynamiskt team som är internationellt ledande inom sitt område och deras produkter har vunnit priser för innovation inom design.
Dina arbetsuppgifterRollen som IT-supporttekniker är en roll där du både arbetar med tekniska supportärenden samt är tekniskt stöd åt säljarna samt håller i utbildningar till Evokos kunder och partners. Du agerar teknisk expert av Evokos produkter genom rådgivning, felsökning och reparation. Du håller även självständigt utbildningar till partners och slutanvändare samt ger råd och stöd kring användningen. Utbildningarna sker till kunder över hela världen med Europa som främsta fokusområdet. De sker främst digitalt men en del resor kan förekomma i tjänsten.
Supportärendena hanterar du via ett ärendehanteringssystem där du supporterar kunder via telefon och mail med frågor kopplat till Evokos produkter. Användare du supporterar är anställda på IT-avdelningar hos Evokos distributionspartner med även slutanvändare med varierande teknisk kompetens.
Vidare ingår du i ett team om fem anställda. Dina teammedlemmar är stationerade i hela världen där du har kontinuerlig kontakt och uppföljning via digitala möten.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av en supporterande roll inom IT är meriterande
• Kunskap i något/några av följande område: Exchange Active Directory, O365 eller Google G Suite
• Kunskap i Windows och Linux miljöer
• Flytande i tal och skrift i svenska och engelska
För att trivas i rollen är du en person med tekniskt intresse som trivs att ta stort ansvar i dina arbetsuppgifter. Besitter du inte all kunskap från början är du initiativtagande att uppsöka den information du behöver. I och med att ditt team befinner sig över hela världen är du van att arbeta självständigt och strukturerar och driver ditt eget arbete framåt. Då du i rollen har flera kontaktytor är du en kommunikativ och serviceinriktad person som trivs i sociala situationer.
Övrig information:
• Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Evoko.
Start: 1 juni
Plats: Nacka
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinn Eiman Larsson
linn.eiman@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4763444
Observera att sista ansökningsdag har passerat.