IT-support till Telia Company

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-05-26

Företaget
Telia Company har verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. De hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader, vilket ger den bästa kundupplevelsen, hög kvalitet i näten och en kostnadseffektiv verksamhet.
De äger ett av världens största fibernät och satsar ytterligare 15 miljarder på att bygga ut den fasta och mobila infrastrukturen i Sverige. Telia Company var till exempel först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger de ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av allt mer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället.

Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du med att supportera fastigehetsägare och operatörer på både 1st- och 2nd line nivå. Du tar emot och registrerar felärenden, och därefter uför djupare teknisk analys med målet att åtgärda felorsakerna. Vid behov vidarebefordrar du ärendet till lämplig felavhjälpande enhet och bevakar progressen. Kontakten med kunder sker över telefon och via ärendeportal.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet från liknande roll
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper inom nätverk och routrar

Vi söker dig som brinner för att ge förstaklassig service på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Du anstränger dig för att leverera kvalitativa lösningar. Vidare ser vi att du har analytisk förmåga och förmåga att hitta lösningar på komplexa problem. Därtill har du lätt för och ett intresse av att lära dig nya tekniker, system och rutiner.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-support, nätverk, routrar, fiber, teknik, telekom, Telia, Telia Company, Malmö, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott 08-40024050 tove.dott@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2869885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: