IT-student? Vi har extrajobbet som IT-support!

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-09-22

Företaget
Ricoh är ett globalt industriledande företag som specialiserar sig på kontorsmarknaden och marknaden för grafisk kommunikation. Ricoh arbetar tillsammans med olika organisationer över hela världen för att modernisera arbetsmiljöer och optimera dokumentflöden. Ricoh erbjuder produkter för bildhantering, industriprodukter, lösningar för nätverkssystem, grafiska kommunikationslösningar, tjänster för dokumenthantering och IT.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support kommer du agera som navet mellan kundernas IT-avdelning och användarna. Du kommer att hantera många ärenden på egen hand och hjälpa klienterna direkt över telefon och mail. Ärendena kan röra både hård- och mjukvara på såväl laptop som stationära datorer. I vissa fall registrerar du ärendena och ser till att de skickas vidare till 2nd- eller 3rd-line, men du ansvarar ändå för återkopplingen till användaren.

Det här är en deltidstjänst där du arbetar efter behov. Arbetspassen kommer att vara förlagda måndag-söndag på dagtid. Möjlighet till att arbeta både heldagar och halvdagar finns, anpassat efter dina önskemål. Det här är ett löpande uppdrag som du kommer kunna ha över lång tid och som kan ge möjlighet till både sommarjobb och praktikplats.

Kvalifikationer
Utbildning: Pågående eftergymnasial IT-teknisk utbildning, gärna med inriktning mot nätverk eller motsvarande. Studietakt på minst 50 %
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport är meriterande
Övriga krav: Van användare av windows
Språk: Svenska och engelska i tal och skrift

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för IT och infrastruktur. Du är serviceinriktad och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar stort eget ansvar i ditt arbete och har ett flexibelt förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Timlön
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, support, supporttekniker, IT-support, nätverk, 1st line, Malmö, deltid, student, studerande

Varaktighet, arbetstid
Deltidstjänst för studerande., Deltid Tillsvidare

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott 08-40024050 tove.dott@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2442967

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: