IT- supporttekniker till växande Nabo
Professionals Nord Rekrytering AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba in-house med IT-support och vara med Nabo på resan mot att bli Sveriges största bostadsrättsförvaltare? Här får du som IT- support möjligheten att jobba både med onsite- support och samt svårare inkommande supportärenden från hela landet.
Information om kundföretaget
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar Nabo för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat.
Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. De ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar - och det har Nabo börjat förändra.
Hos Nabo vill de vara modiga och engagerade. De arbetar mot tydliga mål och driver deras egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas Nabo att era dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt.
Publiceringsdatum2022-04-11Dina arbetsuppgifterSom supporttekniker hos Nabo kommer du att ta emot och lösa supportärenden via mejl och telefon samt utföra onsite support. Detta innebär att du kommer arbeta nära dina 250 kollegor runt om i landet vilket innebär en varierande vardag med mycket kommunikation och dialog, både på kontoret och digitalt!
Här sitter du tillsammans med hela IT avdelningen och är inblandad i flertalet projekt, från systemförändringar till nya rutiner.
Du kommer bland annat att arbeta med:
• Pre-, on- och off-boarding
• Ge användarsupport samt användarhantering
• Beställningar/lager av; datorer/telefoner/abonnemang/periferiutrustning/licenser
• Inventera över IT-utrustningen
• Skapa rutiner
• Utbilda användare
• Bidra till god nöjd-medarbetar-index, NMI
Vi söker dig som
• Har tidigare arbetat med first eller second line support alternativt som onsite tekniker
• Relevant teknisk utbildning, antigen från gymnasiet eller efter
• Flytande kunskaper i Svenska och engelska
Vi tror även att du har kunskap inom:
• Windows
• Active Directory
• Office 365
• Azure
• Google Workspace/G-suite
Du har tidigare erfarenhet inom supportarbete där du lärt dig hantera och förstå dina kollegors behov av hjälp.
Vi kommer såklart värdera dina personliga egenskaper högt då vi tror det ligger till grund för att utföra ett bra arbete inom support. Vi tror därför du är en ansvarstagande, hjälpsam och trygg person som har lätt för att prata med människor oavsett situation. Du är såklart tekniskt intresserad och tycker om att ge andra de tekniska kunskaperna och verktygen för att utföra sina arbetsuppgifter på bästa sätt!
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Urval: Löpande
Kontakt: Lucas Bryggman
Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@professionalsnord.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProfessionals Nord Rekrytering AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399),
https://pn.se/ Kontakt Leveranschef
Lucas Bryggman
0723000329 Jobbnummer 6531804
Observera att sista ansökningsdag har passerat.