IT Helpdesk i Linköping
TactPartner AB / Supportteknikerjobb / Linköping
2013-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT Helpdesk i Linköping" (publicerad 2014-01-09) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TactPartner AB i Linköping,
Norrköping,
Kumla,
Vimmerby,
Nyköping eller i
hela Sverige TactPartner AB är ett installationsföretag som verkar inom Installationsbranschen.
Vi tillhandahåller tjänster med fokus på personallösningar för att på bästa sätt komplettera våra tekniktunga samarbetspartners. TactPartner är en underentreprenör som skapar möjligheter för sina kunder att ta nya affärer, hantera projekt och anpassa sin entreprenad mot slutkund på bästa sätt.
Tillsammans med våra partners som är ledande aktörer inom sina segment tar vi nya projekt och utvecklar befintlig verksamhet med hög kvalité.
Publiceringsdatum2013-02-12Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i vår Helpdesk, det betyder att du kommer att jobba med problemställningar i Telecom testmiljö på ca 3500m2 vilket innebär en väldigt massa utrustning.
Helpdesken tar emot felrapporter i ett ärendehanteringssystem och via telefon. OBS det här är inte en sådan helpdesk där man sitter på led med ett headset och pratar i telefon.
Vi jobbar både med hård och mjukvara. Ett bra bemötande är väldigt viktigt med kunder...
Vem är du?
Den person som vi söker måste vara väldigt medveten om att vi jobbar i kundens lokaler vilket innebär ständig på passning från kunds sida.
Dessa egenskaper är det viktigt att du har:
• Intresserad och driven villig att lära sig.
• Ta initivativ.
• Förstå att kunden alltid är i fokus.
• Kunna arbeta i grupp.
• Ödmjuk och ha ett bra bemötande mot kunder och kollegor.
• Ha ett stort teknikintresse.
• Ordningsam.
Meriter:
• Goda kunskaper i engelska
• Grundläggande kunskaper om nätverk tex switching och routingteknik.
• Goda kunskap i att använda verktyg som tex Putty och Filezilla (Client och Server)
• Goda kunskaper om Windowsserver miljö.
• Goda kunskaper om Windows användarmiljö.
• Meriterande med kunskaper i Unix och Linux miljö, vmware.
• Meriterande med erfarenhet av att jobba i en supportorganisation.
Vad kan då din nya arbetsgivare ge dig?
Anställning på ett innovativt företag som satsar inför framtiden. Högt i tak med nära till ledningen lokalt och korta beslutsvägar.
Så ansöker duMaila CV och personligt brev där du beskriver dig själv och varför just du är rätt person för det här jobbet till. Läs annonsen noga och beskriv vilka erf/kunskaper du har som vi efterfrågar i annonsen. OBS! Viktigt att du skriver "IT helpdesk i linköping" i din rubrik när du skickar ditt CV/personliga brev.
Skicka ansökan till:
jobb@tactpartner.se .
Urval sker omgående och vi ser gärna att personen kan börja relativt omgående att jobba. Skriv gärna vad ni har för uppsägningstid i ansökan på nuvarande jobb om ni arbetar i dagsläget.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duViktigt att du skriver: "IT Helpdesk i linköping" i din ansökan!
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@tactpartner.seFöretagTACTPARTNER AB
AdressTACTPARTNER AB
Karlavägen 21
17276 Sundbyberg
KontorsadressKarlavägen 21
Sundbyberg
Jobbnummer 1464818
Observera att sista ansökningsdag har passerat.